Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نشست هیأت مدیره مؤسسه قدیم‌الاحسان با حضور حاج منصور ارضی و یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور برگزار شد.

در این جلسه توجه به مقوله شعر آیینی و کیفی سازی اشعار در کنگره شعر آیینی توسط بسیج مداحان از منظر و تدابیر مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت مؤسسه در استان‌ها به ویژه تعاملات آموزشی، تدوین کتب علمی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مورد تأکید قرار گرفت.

اعضای جلسه بر لزوم ایجاد وحدت رویه و پرهیز از موازی‌کاری در نهادهای مرتبط با جامعه مداحان، صدور بیانیه‌های مشترک در موضوعات مختلف توسط جامعه ستایشگری و حضور نخبگان در شورای هیأت اندیشه‌ورز مداحان تاکید شد. همچنین موضوع «علمی کردن مداحی» که مدنظر و جزء تدابیر مقام معظم رهبری است در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان، سازمان بسیج مداحان حمایت خود را از چاپ کتاب‌های معرفتی، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، مجموعه پنج جلدی نوگلان حسینی و زینبی و .... در عرصه مداحی اعلام کرد.

گفتنی است، کنگره شعر آیینی قرار است زمستان امسال در کشور برگزار شود و به زودی دبیرخانه این کنگره فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

20 / 20 شعر آیینی کیفی سازی اشعار بسیج مداحان هیأت مدیره مؤسسه قدیم‌الاحسان علمی کردن مداحی حاج منصور ارضی یوسف ارجونی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شعر آیینی بسیج مداحان حاج منصور ارضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم