Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: نشان «بانو» در اردبیل در پارک بانوان همزمان با دهه کرامت رونمایی می‌شود. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عاطف محمدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اردبیل از رونمایی نشان «بانو» در پارک بانوان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: نشان «بانو» در اردبیل در پارک بانوان همزمان با دهه کرامت رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این نشان «بانو» همزمان با ولادت امام رضا(ع) رونمایی می‌شود افزود: در کنار مراسم رونمایی از نشان "بانو" در اردبیل پیست اسکیت پارک بانوان اردبیل نیز افتتاح می‌شود.

مشهد؛ میزبان اختتامیه جشن‌های دهه کرامت شدبرنامه‌های 40 گانه دهه کرامت استان ایلام با رویکرد تبیینی برگزار می‌شودپرداخت وام و اهدای 720 جهیزیه به نیازمندان در دهه کرامت

محمدنژاد با اشاره برگزاری جشن‌های دهه کرامت در شهر اردبیل تصریح کرد: در دهه کرامت در تمامی فرهنگسراهای سطح شهر اردبیل برنامه‌های متفاوتی برگزار می‌کنیم.

مدیر عامل فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از مشارک‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جشن‌های دهه کرامت در سطح شهر خبر داد و بیان کرد: جشن‌های مردمی دهه کرامت در سطح شهر اردبیل در روزهای 20 و 22 تیرماه در محل پارک‌های سطح شهر اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشن‌ها مردم و به ویژه بانوان مشارکت خوبی دارند اظهار کرد: در فرهنگسرای بانوان اردبیل نیز نشست پرسش و پاسخ با موضوع حجاب و عفاف و نمایشگاه حجاب و عفاف نیز با مشارکت خوب و فعال بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، پس از اعلام حادثه غرق شدگی یک بانوی ۵۶ ساله در استخر خانگی در اصفهان نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و پی از امدادهای اولیه مصدوم را به بیمارستان الزهرا منتقل کردند.

براین اساس همچنین در پی گزارشی از حادثه غرق شدگی در رودخانه زاینده رود در محدوده فلاورجان دو دختر ۱۵ ساله، نیروهای فوریت پزشکی با محل حادثه اعزام شدند و دومصدوم را پس از احیا به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی