Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:41:05 GMT

افتتاح دو طرح ورزشی- عمرانی در منطقه ۹ شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۶۶۲۹

افتتاح دو طرح ورزشی- عمرانی در منطقه ۹ شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، بازسازی و تجهیز مجموعه ورزشی نور شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن توپی و سالن رزمی با مساحت سه هزار و ۴۰۵ مترمربع و مساحت کل زیربنای دو هزار و ۶۰۰ مترمربع و با هزینه تملک و آزادسازی ۴۵ میلیارد ریال، انجام شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه اجرا، بازسازی و تجهیز این مجموعه نیز ۵۰ میلیارد ریال بوده است تا همزمان با فصل تابستان شهروندان این منطقه بتوانند از امکانات جدید این مجموعه استفاده کنند.

زیربنای استخر نور یک هزار و ۸۰۰ مترمربع، زیربنای سالن توپی ۸۰۰ مترمربع، ابعاد زمین بازی چند منظوره ۴۰ در ۲۰ متر است. همچنین سالن رزمی دارای زیربنای ۱۴۰ مترمربع و پارکینگ ۸۰۰ متر است.

دیگر پروژه منطقه ۹ شهر اصفهان، آغاز عملیات اجرایی خیابان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی و خیابان شهید احمد حجازی با اعتبار ۲۰۸ میلیارد ریال است که ۱۸۰ میلیارد ریال برای آزادسازی و ۲۸ میلیارد ریال برای عملیات اجرایی این خیابان هزینه شده است.

خیابان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی و خیابان شهید احمد حجازی با کاهش بار ترافیکی خیابان آتشگاه و شهید اشرفی اصفهانی، می تواند تردد خودروها در منطقه ۹ را تسهیل کند.

طول این خیابان ۵۰۰ متر، عرض خط بدنه ۳۶ متر و عرض ترافیکی آن ۱۸ متر است.

کد خبر 4663490

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اصفهان پروژه عمرانی افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیش از ظهر دوشنبه به شهر مقدس قم سفر کرد و با حضور در دانشگاه قم در همایش گرامیداشت مقام استاد که در سالن مفید این دانشگاه برگزار شد حضور یافت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین سالن جلسات «حکمت» دانشگاه قم که از مجهزترین سالن ها با امکانات دیجیتال در بین دانشگاه های کشور است را افتتاح کرد.

زلفی‌گل در ادامه بلوار تازه تاسیس این دانشگاه که به نام «علامه مصباح یزدی» نامگذاری شده را نیز افتتاح کرد و سخنان کوتاهی با تشکر از تلاش های صورت گرفته در عرصه عمرانی دانشگاه قم گفت: این امر توفیقی است که دستندرکاران و مسوولان دانشگاه مسیر علم آموزی دانشجویان و فرزندان این سرزمین را هموار می کنند و امید است شاهد آثار پر خیر و برکت آن در جامعه اسلامی ایران باشد.

کد خبر 6098277

دیگر خبرها

  • اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای تملک صحرای پرتمان
  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز