Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال در نشست هم‌اندیشی مربیان تیم‌های ملی فوتبال اظهار داشت: در ابتدا به تمامی مربیان حاضر در این جلسه خیرمقدم می گویم. هفته گذشته سومین دوره پرو لایسنس را به اتمام بردیم. موضوع استراتژی توسط میشل سوالا از AFC با توجه به روش کار فوتبال بلژیک مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص مطالبی که امروز از سوی مربیان عنوان شد باید بگویم بی‌تردید می‌توان از الگوی فوتبال بلژیک در این موارد استفاده کرد.

وی پایان با اشاره به حضور ویلموتس در جلسه گفت: دو مورد را لازم است بیان کنم. ابتدا اینکه به مسئله مهم فوتبال پایه خوشبختانه فدراسیون فوتبال توجه ویژه‌ای دارد و امیدوارم در آینده نزدیک در سطح نقره‌ای مطرح شده از AFC قرار بگیریم. مسئله دوم، فوتبال بانوان است که توانایی دارد در آسیا یکی اژ بهترین‌ها باشد و به آینده آن بسیار خوشبین هستم. امیدوارم این جلسات ادامه داشته باشد. فوتبال بلژیک با حضور امثال ویلموتس تغییر کرد. ما می‌توانیم درس‌های زیادی از فوتبال این کشور بگیریم، چون استعداد داریم و تنها نیاز به نقشه راه مشخص و دقیقی داریم که از آن به خوبی استفاده کنیم. فوتبال بلژیک 1998 و یورو 2000 با امثال شما تغییر کرد. می‌توانیم درس‌های زیادی از فوتبال بلژیک بگیریم، چون استعداد داریم و تنها نیاز به نقشه راه مشخص و دقیقی داریم.

در ادامه این نشست اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: شعار ما در کمیته جوانان این است که بازیکنان جوان امروز، ستارگان آینده فوتبال هستند. باید توسعه و پیشرفت بازیکنان فوتبال در رده‌های پایه و آکادمی را سازمان دهی کنیم.

وی عنوان کرد: پنج عضو در کمیته جوانان داریم که هر عضو مسئول کارگروه مشخصی است. هدف همه این کار گروه‌ها در کمیته جوانان هم‌گرایی تیم‌های ملی پایه است. همچنین برای آینده سازماندهی تیم‌های دیگر که در بین رده‌های سنی فعلی قرار می‌گیرند را هم در نظر داریم.

محمدی در پایان توضیحاتی کامل از نحوه استعدادیابی در سطح کشور را ارائه کرد و گفت: قرار است حدود 60 درصد فلسفه فنی که ویلموتس و فدراسیون در نظر می‌گیرند در تیم های پایه انجام شود و 40 درصد هم فلسفه مربیان مربوط در هر تیم خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کمیته استیناف آرای خود را درباره سه پرونده مطروحه صادر کرد که این آرای صادره به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: قول می‌دهم پرسپولیس قهرمان می‌شود

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل نشر اکاذیب از طریق انتشار مطالبی قبل از بازی دو تیم با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص درخواست اعاده دادرسی باشگاه چوکای تالش نسبت به دادنامه کمیته استیناف که مبین صدور حکم بر تائید دادنامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این شرح که متقاضی اعاده در لایحه تقدیمی عنوان داشته به استناد بند ۵ ماده ۵ دستورالعمل برگزاری مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور اگر تیمی بعد از قرعه کشی از حضور در مسابقات انصراف دهد طبق جدول بندی جرائم، تیم‌های لیگ دسته دوم ۱۰۰ میلیون تومان جریمه می‌شوند در حالیکه در دادنامه صادره مبلغ جریمه ۲۰۰ میلیون تومان تعیین گردیده است. با بررسی و ملاحظه دستورالعمل صادره و امعان نظر در مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و با توجه به مراتب مذکور با پذیرش درخواست مستدعی اعاده دادرسی مستنداً به بندهای ۳ و۶ ماده ۱۰۸ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و بند ۵ ماده ۵ دستورالعمل صدرالاشاره ضمن نقض دادنامه صادره از این کمیته، حکم به محرومیت باشگاه چوکای تالش از حضور در فصل آینده مسابقات جام حذفی و پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی صادر و اعلام میگردد رای صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه نوین سرخ پوشان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به برائت باشگاه آرکا فوتبال تبریز مبنی بر استفاده از بازیکنان غیرمجاز به نام های آقایان محمد امین خدایی پرهام فدایی در بازی دو تیم از سری مسابقات رده سنی ۱۸ سال مناطق کشوری صادر گردیده است با توجه به مندرجات پرونده و ملاحظه پاسخ استعلام واصله از دبیرخانه سازمان لیگ فوتبال و با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229931 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • ۳ صورتحساب امروز کمیته انضباطی برای باشگاه‌ها
  • برنامه ویژه کمیته انضباطی برای ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها
  • درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد
  • رئیس جدید حراست فدراسیون فوتبال در سکوت خبری
  • کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
  • اعتراض پرسپولیس به جریمه ۶۰ میلیونی در کمیته استیناف رد شد
  • احضار مهدی هاشمی‌ نسب به کمیته اخلاق
  • احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند