Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانی می گوید انتخاب زرینچه به عنوان سرپرست استقلال، کاملا درست بوده است.

طرفداری- مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با ابراز امیدواری از موفقیت این تیم در لیگ فصل آینده اعلام کرد نباید انتظارات هواداران را در مورد قهرمانی آبی پوشان در لیگ نوزدهم بالا ببریم.

شاهین بیانی، مدافع سال های دور استقلال در گفتگو با مهر، با اشاره به حضور آندره آ استراماچونی در راس کادر فنی استقلال گفت:

استراماچونی یک مربی حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اروپا کار کرده و با فوتبال روز دنیا آشنایی کاملی دارد. بنابراین می‌تواند با برگزاری یک اردو در آرامش کامل و تمرینات منظم پیش فصل در استقلال موفق باشد. سرمربی جدید استقلال در همین مدت کوتاه که در ایران است شناخت خوبی از فوتبال ما پیدا کرده و این مسئله کمک مفیدی به او خواهد کرد.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که همه از استراماچونی قهرمانی می‌خواهند گفت:

نباید خیلی زود از او انتظارات زیادی داشته باشیم. سرمربی جدید استقلال به زمان نیاز دارد. بنابراین، این انتظار زیاد باعث می‌شود توقع هواداران هم بالا رفته، کار برای استراماچونی سخت شود. بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم تا سرمربی استقلال بتواند با آرامش کارش را دنبال کند.

وی در خصوص حضور شیخ دیاباته به عنوان مهاجم جدید استقلال گفت:

من هم شنیدم او یک بازیکن کاملا حرفه ای است. در چند تیم اروپایی بازی کرده و از لحاظ فیزیک بدنی شرایط خوبی دارد که امیدوارم بتواند خیلی زود با سایر بازیکنان هماهنگ شده و در آینده برای استقلال تأثیرگذار باشد.

مدافع پیشین استقلال با انتقاد از کسانی که این بازیکن را نیامده با مامه تیام مقایسه می‌کنند، گفت:

مامه تیام بازیکن خوبی بود اما هر بازیکنی خصوصیات خاص خودش را دارد ولی نمی‌توان دو بازیکن را با یکدیگر مقایسه کرد و آنها را شبیه به هم دانست. اگر دیاباته این موضوع را متوجه شود مطمئناً فشار زیادی بر روی او خواهد بود و شاید نتواند عملکردی را که همه انتظارش را دارند در طول فصل از خود نشان دهد. بنابراین قیاس بازیکنان با یکدیگر درست نیست و از هر کس به اندازه توانایی اش باید انتظار داشت.

شاهین بیانی در خصوص جایگزینی جواد زرینچه به جای اصغر حاجیلو گفت:

انتخاب زرینچه انتخاب خوبی بود. او سال‌ها در استقلال کار کرده و تجربه بالایی دارد. زرینچه سال‌ها به عنوان بازیکن و مربی در استقلال بوده و می داند حاشیه‌های این تیم را چگونه از بین ببرد البته باید از زحمات اصغر حاجیلو هم تشکر کرد که در طول دوران سرپرستی اش در استقلال تلاش زیادی از خود نشان داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

صحبت آخر من با هواداران است. آنها باید شرایط را بدانند و متوجه باشند که کادر فنی استقلال به تازگی به این تیم آمده و نیاز به حمایت دارند. بنابراین طرفداران استقلال باید صبور باشند. از تیمشان تحت هر شرایطی حمایت کنند زیرا این حمایت می‌تواند تأثیر بسزایی از لحاظ روحی و روانی برای آبی پوشان داشته باشد و ضامن موفقیت آنها در لیگ نوزدهم باشم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

یک بازیکن از استقلال و یک بازیکن ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت. دیدار دو تیم شب گذشته در ورزشگاه آزادی در حالی دو بر یک به سود استقلال شد که پس از سوت پایان مسابقه این دو بازیکن با یکدیگر درگیری پیدا کردند.

منبع: فارس

کد خبر 751352

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد