Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیران ارشد رادیو تهران ظهر امروز ۱۹ تیر ماه ۹۸ از بخش‌های مختلف در ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج) و مرکز فرمان دیدن کرده و در پایان جلسه‌ای بامدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برگزارکردند. تاریخ انتشار: 17:13 - 19 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۳۵۲

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،مدیران ارشد رادیو تهران ظهر امروز ۱۹ تیر ماه ۹۸ از بخش‌های مختلف در ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج) و مرکز فرمان دیدن کرده و در پایان جلسه‌ای بامدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برگزارکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این جلسه گفت: در حال حاضر متروی تهران با ۲۱۵ کیلومتر طول و ۱۲۱ ایستگاه در حال حاضر جز ۱۱ مترو برتر دنیا است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه روزانه ۵ هزار نفر در دو شیفیت در سرکار حاضر می‌شوند تا بهترین خدمات رسانی را به شهروندان و مسافران مترو را ارئه دهیم افزود: در حال حاضر نیز شرکت بهره برداری متروی تهران توانسته خدمات رسانی خوبی را ارئه دهد اگرچه بعضی از مواقع با مشکلاتی هم روبرو می‌شود که سعی کرده ایم با برنامه ریزی‌های مناسب مشکلات را به حداقل برسانیم.

نوبخت گفت: در این شهر زیر زمینی در کنار سرویس دهی به مسافران در بخش‌های فرهنگی نیز فعالیت می‌کنیم و سعی کرده ایم مترو تنها یک وسیله حمل و نقل محض نباشد و به صورت پویا و زنده با مسافر ان در ارتباط باشیم.

وی با اشاره به اینکه مترو در بلایای طبیعی نیز آمادگی از پیش تعیین شده دارد تا بهترین خدمات را در سطح شهر ارائه دهد گفت: سامانه مترو در حال حاضر با تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها در اعیاد و مناسبت‌های خاص ملی و مذهبی در ارتباط است و آمادگی سرویس دهی به تمامی بخش‌ها را برای انجام برنامه‌ها دارد.

نوبخت با بیان اینکه قطار و تجهیزات مهم‌ترین نقش را برای ما در شرکت بهره برداری مترو دارند و تلاش کرده ایم تا تعمیر و نگهداری آن‌ها به صورت منظم انجام شود تا کمترین مشکل را در زمان خدمات رسانی شاهد باشیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران خاطر نشان کرد: سال گذشته توانسته ایم بخشی از تجهیزات را بومی سازی کنیم و به عنوان اولین بهره بردار درکشور به شهر‌های دیگر همانند متروی مشهد، شیراز، اصفهان نیز مشاوره می‌دهیم.

در ادامه این جلسه حمید رضا صحرا گرد مدیر شبکه رادیویی تهران با ابراز خوشحالی از وجود سیستم حمل و نقل منظم و کار آمد مترو از فعالیت‌های انجام شده قدردانی کرد و ضمن خسته نباشیدی به تمامی کارکنان افزود: ما در رادیو تهران آمادگی هر نوع همکاری با شرکت بهره برداری متروی تهر ان را داریم تا خدمات رسانی و فعالیت‌های فرهنگی را که در حال انجام است را اطلاع رسانی کنیم.

مدیر رادیو تهران تصریح کرد رادیو تهران به عنوان بازوی رسانه‌ای در کنار شما است تا خدمات رسانی شما را به شهروندان معرفی کنیم.

در پایان نیز معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو در خصوص فعالیت‌های فرهنگی که در متروی تهران انجام می‌شود توضیحاتی را داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو تهران رادیو حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده سپاه ناحیه بسیج سپیدان گفت: این طرح در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم با همکاری بسیج سازندگی ناحیه سپاه سپیدان و مشارکت مردم روستای اسفیان با هدف جلوگیری از هدر رفت آب اجرا شده است.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله شکوهی افزود: این طرح به طول هزار و ۳۰۰ مترمربع با اعتباری افزون بر یکصد و ۵۰ میلیون تومان با مشارکت مردم روستا و با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه جهادی منطقه‌ای شهدای سپاه ناحیه سپیدان ساخته شده است.

وی گفت: با اجرای این طرح حدود ۹۸ باغدار و بیش از صد هکتار از زمین های کشاورزی و باغ های زیر مجموعه این جدول از آن بهره مند می‌شوند.

سرداربوعلی فرمانده سپاه فجراستان فارس در حاشیه بهره برداری از این طرح ضمن تقدیر و تشکر از گروه‌های جهادی گفت: این کار حاصل مشارکت اهالی منطقه و روحیه بالای جهادی در مدیریت است.

روستای اسفیان در فاصله ۵۹ کیلومتری شهرستان سپیدان قرار دارد و سیب، گردو و انگور از مهم ترین محصولات این روستا است.

دیگر خبرها

  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان