Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، محدثه آقایی بانوی نخست مسابقات سوپرلیگ کاراته کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه گفت: از سال ۱۳۸۷ به عضویت تیم ملی کاراته بانوان درآمدم و تاکنون در میادین بزرگی شرکت کرده ام که حاصل آن ۱ نقره و ۱ برنز آسیا، برنز بازیهای کشورهای اسلامی ، ۳ قهرمانی کاپ جهانی و ۱۱مدال رنگارنگ تورنمنت های بین المللی و برون مرزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده مدال طلای دانشجویان آسیا در سال 2019 درباره کنار گذاشته شدند از تیم ملی بانوان گفت: پیش از برگزاری انتخابی تیم ملی، مربی این تیم به من گفت در وزن مثبت 68 کیلوگرم هیچ انتخابی صورت نمی گیرد و باید در وزن منفی 68 وزن کشی کنید، با این وجود من زیر نظر مربی بدنسازم استاد کوهی 10کیلو وزن کم کردم در دو هفته و در خوابگاهی با امکانات کم اسکان داشتم، اما در روز وزن کشی اجازه نداند و گفتند چون شما در مسابقات کشوری در وزن مثبت 68 شرکت کرده بودید الان هم باید در همان وزن شرکت کنید.

دارنده مدال برنز بازی های همبستگی کشورهای اسلامی جهان در سال 2017 ادامه داد: مجدد به بنده گفتند که امروز را در وزن مثبت شرکت کنید اما در اردوی تیم ملی به تاریخ 8 تیر یک دوره انتخابی مجدد هست آنجا شما در وزن منفی شرکت کنید، من هم احترام گذاشتم و همین کار را کردم و در این انتخابی هم اول شدم.

دارنده سه مدال کاپ جهانی در سال های2002 - 2010 - 2011 گفت: من تا روز هشتم تیر وزن خودم را نگه داشتم و در تماسی با مربی تیم ملی جویا شدم که چه ساعتی انتخابی برگزار می شود که متوجه شدم اسامی را در سایت اعلام کرده اند، من شوکه شدم نه اسم من در انفرادی بود و نه در تیمی! چرا بدون برگزاری انتخابی اسامی اعلام شده؟ اگر به انتخابی است که من اول شده بودم! چطور است که من با رنکینگ جهانی جایی در تیم ملی ندارم اما فرد دیگری حتی بدون انتخابی و سابقه حضور در تیم ملی و بدون تجربه فیکس تیم ملی می شود؟

دارنده مدال نقره آسیایی در سال 2011 گفت: نکته جالب برای من این است کسی را در وزن من برای مسابقات انتخاب کرده اند که تا بحال یک مسابقه برون مرزی هم نرفته است! اگر به تجربه است من 20 سال تجربه مسابقات را از پایه ترین رده سنی دارم، اگر به رنکینگ است که من رنکینگ جهانی هم دارم، اگر به انتخابی است که من نفر اول شده ام، پس مسئله چیست که من با سابقه 8 سال حضور در تیم ملی بزرگسالان کنار گذاشته می شوم؟ چطور است که ورزشکاری بدون سابقه حضور در تیم ملی و حتی مسابقات برون مرزی فیکس تیم ملی برای حضور در مسابقات مهم آسیایی می شود؟

دارنده مدال برنز آسیایی چین در سال 2009 گفت: این را هم اضافه کنم که متاسفانه با بنده تماس می گیرند و می گویند به ما گفته اند که به اطلاع تان برسانیم؛ به دلیل اینکه شما وارد حاشیه شده اید اجازه ورود به اردوهای تیم ملی را ندارید! من وارد کدام حاشیه شده ام؟ چرا تهمت می زنید؟ دلیل این بهانه گیری ها برای خط زدن من از تیم ملی چیست؟

گفتنی است خبرگزاری برنا در کرمانشاه آماده گفت و گو با سرمربی تیم ملی بانوان کاراته جهت رفع ابهامات به وجود آمده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی کاراته محدثه آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم