Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار محمودزاده افزود: بسیج هر جا و مکانی که لازم باشد آماده خدمت بی منت به مردم است و هر چقدر برای انقلاب و اسلام کار کنیم بازهم کم است.    وی بیان کرد: ما به عنوان سرباز کوچکی از ولایت تا جان در بدن داریم لحضه ای از خدمت به مردم کوتاه نخواهیم آمد و در کنار مسئولان و مدیران هستیم تا مردم عزیزمان احساس نا امیدی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    محمودزاده اضافه کرد: امروز اگر امنیت و آسایش در کشور عزیزمان ایران حاکم است، این در سایه رهنمودها و اقتدار مقام معظم رهبری است که با یک سخنرانی کل دنیا را شیفته خود می کند ولی برخی مسئولان با انجام کارهای ناشایست در سطح کشور متاسفانه افکار مردم را مشغول خود می کند.    وی اظهارداشت: امروز اگر شهدای مدافع حرم نبودند شاید معلوم نبود این میزها و صندلی ها برای کدام مسئول بود؟ با وجود این همه جانفشانی سربازان دلاور سپاه توحید باز هم شاهد برخی سخنان بیهوده توسط دشمنان علیه سپاه هستیم، هوشیاری مسئولان باید در این وضعیت حساس جامعه پررنگ باشد.    محمودزاده بیان کرد: کار توام با اخلاص، نقش بسزایی در تکریم ارباب رجوع خواهد داشت و باید روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی که مطالبه مقام معظم رهبری است در بین کارکنان ادارات تقویت شود.   وی با اشاره به مسئله حجاب گفت: متاسفانه کوتاهی برخی از مسئولان در امر فرهنگ و حجاب موجب شده تا بی بندوباری در جامعه حاکم شود و این مورد قبول نیست که در بعضی از ادارات، کارمندان خواهر با وضع نامناسب در اداره رفت و آمد کنند و مدیران به این امر بی تفاوت باشند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟