Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی شهریاری روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مسئولان برای برطرف کردن مشکلات کشور و کاستن از فشارهای تحریم باید از این سواحل به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۰ درصد مشکلات کنونی کشور مربوط به سو مدیریت‌ها و تنها ۲۰ درصد تحریم‌ها تأثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مدیران با تصمیم گیری‌های به موقع و کارشناسی شده به راحتی می‌توانند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کنند.

شهریاری ادامه داد: برای برطرف کردن مشکلات سیستان و بلوچستان و حتی کشور از ظرفیت‌های ویژه و منحصر بفرد سواحل مکران به خوبی استفاده نشده است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب ۱۲ سال پیش اعتبارات بسیار خوبی را برای توسعه سواحل مکران در نظر گرفتند اما تاکنون از سوی مسئولان هیچ اقدام مؤثری انجام نشده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت سواحل مکران با توجه به شرایط کنونی کشور می‌تواند بسیار راهگشا باشد بنابراین باید مسئولان توجه ویژه ای به توسعه این سواحل و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن داشته باشند.

وی بیان کرد: شرایط خاص وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نیازمند تلاش و همت بیشتر مسئولان است.

وی بیان کرد: تحریم‌های ظالمانه مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است که باید با مدیریت صحیح و تحت رهبری‌های رهبر معظم انقلاب بخوبی از این برهه عبور کرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حل مشکلات اقتصادی کشور دستور تشکیل ستاد اقتصادی با حضور سران سه قوا را دادند.

وی بیان کرد: تمام مشکلات و مسائل مربوط به اقتصاد کشور در این ستاد بررسی و تصمیم گیری می‌شود بنابراین مجلس شورای اسلامی به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه ورود پیدا کند.

شهریاری هدف از تشکیل ستاد اقتصادی با حضور سران سه قوه را بهتر عمل کردن و کمک به دولت در مسائل اقتصادی کشور عنوان کرد.

حفظ وحدت کلمه به معنی واقعی باید در جامعه حفظ شود

رئیس سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت کلمه به معنی واقعی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در جامعه باید حفظ شود.

وی بیان کرد: همه جناح‌ها، تفکرات سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح طلبان و مستقلین باید در مسائل مربوط به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم وحدت داشته باشند زیرا همه‌ی ما درون یک کشتی نشسته‌ایم.

شهریاری ادامه داد: جناح‌های سیاسی باید با یکدیگر در زمینه‌های ذکر شده وحدت داشته باشند تا با تدابیر رهبر معظم انقلاب از این پیچ خطرناک به سلامت عبور کنیم.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه و نیروی انتظامی با توجه به اینکه با مال، جان و ناموس مردم سروکار دارند اگر خوب عمل کنند بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد بنابراین نقش این ۲ ارگان بسیار پررنگ و مهم است.

مشکل آب زاهدان به این زودی برطرف نمی‌شود

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جمعیت زاهدان و کمبود منابع آبی مشکل آب آشامیدنی زاهدان به این زودی ها برطرف نمی‌شود.

وی بیان کرد: زاهدان ظرفیت این همه جمعیت را ندارد تا بتوان به راحتی آب آشامیدنی این شهر را تأمین کرد بنابر این باید به سمت مدیریت مصرف آب برویم.

شهریاری اظهار داشت: با وجود اینکه یک خط لوله آب را از چاه نیمه‌های سیستان به زاهدان انتقال می هد اما هنوز شهروندان با مشکل آب در این شهر رو به رو هستند.

وی تصریح کرد: اجرای خط دوم انتقال آب از سیستان به زاهدان بدلیل همزمانی آن با بروز خشکسالی این منطقه، مخالفت مردم سیستان با اجرای آن، پرداخت نشدن مطالبات پیمانکار و هزینه زیاد آن با وضعیت اقتصادی کنونی دولت باعث توقف این طرح شده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب از منطقه تهلاب به زاهدان یکی دیگر از گزینه‌های مطرح بود اما به دلیل عدم کیفیت آب این منطقه این طرح نیز اجرا نشد.

وی ادامه داد: طرح انتقال آب از دریای عمان به زاهدان حدود ۱۲ سال پیش مطرح شد اما تا کنون هیچ نتیجه‌ای در بر نداشته است.

شهریاری اظهار داشت: انتقال آب از دریای عمان به استان‌های شرقی کشور در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید تا سه خط انتقال برای مصارف کشاورزی، صنعتی و آشامیدنی به این استان‌ها همزمان اجرا شود.

وی ادامه داد: اجرای این طرح حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به شرایط اقتصادی کشور تا کنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

رئیس سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برای برطرف کردن مشکل آب زاهدان باز شدن چاه‌های بسته مطرح است که این آب چنانچه وارد شبکه شود از کیفیت خوبی به دلیل شور بودن برخوردار نیست اما مردم به همین آب بی کیفیت نیز راضی هستند.

وی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری با برنامه‌ریزی دقیق زمان قطعی و کم فشاری آب را به مردم اطلاع رسانی کند که این امر از بروز خیلی از مشکلات جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام آمارهای جهانی ایران آب بالایی مصرف می‌کند گفت: مردم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند تا با مشکلات عدیده ای مواجه نشوند.

شهرداری زاهدان با کمبودمنابع مالی رو به رو است

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری زاهدان با کمبود منابع مالی رو به رو است به همین دلیل مبلمان و فضای شهری این شهر از وضعیت خوبی برخوردار نیست اما نمی‌توان منکر سو مدیریت‌ها در این زمینه شد.

وی بیان کرد: چنانچه انتخاب‌ها بر اساس شایسته سالاری نباشد بسیاری از مشکلات برطرف نخواهد شد بنابراین شایسته سالاری نقش مهمی در این زمینه دارد.

شهریاری تصریح کرد: نبود کارخانجات و واحدهای تولیدی بزرگ و فعال در زاهدان شهرداری را با کمبود منابع مالی رو به رو کرده است به همین دلیل تراکم فروشی یکی از راههای کسب درآمد برای این چنین شهرداری‌هایی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: شهرداری زاهدان در پرداخت حقوق کارمندان و نیروهای خدماتی خود با مشکلاتی رو به رو است و این مساله کارکردهای عمرانی شهرداری را پایین می‌آورد.

سیستان و بلوچستان در بسیاری از شاخصهای سلامت از برخی استان‌ها جلوتر است

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص‌های سلامت سیستان و بلوچستان با اقدامات انجام شده در چند سال اخیر از برخی استان‌های کشور بالاتر است.

وی ادامه داد: با وجود اقدامات مؤثری که در زمینه ارتقا شاخص‌های بهداشتی و درمانی سیستان و بلوچستان انجام شده اما هنوز نیازمند بهبود و ارتقا این شاخص‌ها هستیم.

دکتر شهریاری اظهار داشت: پیگیری مشکلات بهداشتی مردم سیستان و بلوچستان با توجه به اینکه در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هستم همواره در اولویت بوده است.

وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان همسایه کشورهایست که در آن بسیاری از بیماری‌ها شایع است و این مساله توجه ویژه‌ای را در زمینه بهبود شاخص‌های بهداشتی این استان می‌طلبد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود ورود دام از کشورهای همسایه اما تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان و حتی کشور بومی شده و این مساله به رعایت نکردن در زمان ذبح و نوع مصرف گوشت دام بر می‌گردد.

بومی گزینی مهمترین اصل در بهبود شاخص‌های بهداشتی سیستان و بلوچستان

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برای بهبود شاخص‌های بهداشتی در سیستان و بلوچستان بومی گزینی نیروهای بهداشتی و درمانی در قالب طرح «عدالت آموزشی» مطرح و پیگیری شده است.

وی ادامه داد: بومی گزینی نیروهای پزشک متخصص در سیستان و بلوچستان نقش بسیار مهمی در بهبود و ارتقا شاخص‌های بهداشتی درمانی این استان دارد.

شهریاری بیان کرد: بر اساس این طرح پزشکان متخصص تا سه برابر مدت زمان تحصیل باید در شهر خود مشغول به فعالیت باشند که این امر در نگه داشت پزشکان بسیار مؤثر بوده است.

وی در رابطه با دلایل اجرا نشدن طرح ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی زاهدان گفت: برای هر تخت بیمارستانی حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با توجه به وضعیت کنونی ساخت این بیمارستان هنوز آغاز نشده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخش خصوصی برای ساخت این بیمارستان اعلام آمادگی کرده اما برای این کار ضمانت نامه بانکی و یا فروش نفت را درخواست کرده که امیدواریم به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در زاهدان تنها توسط بخش خصوصی امکانپذیر است و باید زمینه‌های حضور این افراد را فراهم کرد.

در انتخابات بعدی نقش پول پررنگ‌تر می‌شود

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: این نگرانی وجود دارد که در بیشتر شهرستان‌ها و مناطق کوچک کشور با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم، پول حرف اول را در انتخابات پیش رو بزند.

وی بیان کرد: برخی از نامزدهای انتخابات با کارت پول، غذا و وعده رأی افراد را به نفع خویش جذب می‌کنند که شورای نگهبان باید نظارت جدی تری بر روی این مساله داشته باشد.

دکتر شهریاری اظهار داشت: نمایندگانی که با پول وارد مجلس شورای اسلامی شوند از آن مجلس نمی‌توان انتظار برطرف کردن مشکلات مردم را داشت همان طوری که از مجلس دهم نمی‌توان چنین انتظاری داشت.

وی اظهار داشت: شورای نگهبان با کمبود نیرو مواجه است و برای نظارت بر انتخابات از کارکنان دولت استفاده می‌کند که این خود ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان زمانی می‌تواند بر روی انتخابات نظارت خوبی داشته باشد که از نیروهای خودش استفاده کند.

اجازه فروش سوخت به مرزنشینان سیستان و بلوچستان داده شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی سیستان و بلوچستان اجازه فروش سوخت قانونمند را به مردم این استان بدهند.

وی ادامه داد: معتقدم که اجازه فروش سوخت در مرزهای سیستان و بلوچستان را باید به تمام مردم ساکن در شمال و جنوب این استان که با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند داده شود.

شهریاری بیان کرد: دولت باید به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم رسیدگی کند تا به خاطر بردن یک گالن سوخت در این مسیر خطرناک جان خودشان را از دست ندهند.

وی بیان کرد: مسئولان با قاچاقچیانی که با تانکر سوخت را قاچاق می‌کنند برخورد جدی و قاطع داشته باشند نه با یک کوله‌بری که با یک گالن سوخت امرار معاش می‌کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: فروش سوخت در سیستان و بلوچستان باید ساماندهی شود تا مرزنشینان از عوائد فروش آن بهره‌مند شوند.

تمام مراکز بهداشتی درمانی سیستان و بلوچستان دارای پزشک هستند

رئیس سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اظهار تأسف از فوت چند کودک بر اثر نیش عقرب و زنبور در شهرهای جنوبی سیستان و بلوچستان گفت: تمام مراکز بهداشتی درمانی این استان دارای پزشک هستند و اقدامات درمانی را برای بهبود وضعیت بیماران انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: چنانچه فردی که دچار گزش مار و عقرب شده باشد اگر سریع به بیمارستان منتقل شود مراحل درمان آن انجام و از مرگ حتمی نجات می‌یابد.

شهریاری اظهار داشت: تمام مراکز درمانی در سیستان و بلوچستان دارای سرم ضد گزش مار و عقرب هستند و چنانچه مرکزی در جنوب این استان با این مشکل رو به رو باشد پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: تنها خانه‌های بهداشت به طور سیار دارای پزشک هستند اما مراکز بهداشتی درمانی همیشه پزشک دارند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تمام مراکز بهداشتی و درمانی این دانشگاه دارای پزشک هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

۳۲۱۳**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور

در همایش روسای شوراهای اسلامی شهرستان‌های اصفهان، مشکلاتی چون نبود نردبان اطفای حریق در خمینی‌شهر تا حمل میت با نیسان در داران مورد بحث قرار گرفت و در نهایت طوماری از این مشکلات به امضای حاضران رسید تا به دست وزیر کشور برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همایش رؤسای شوراهای اسلامی استان اصفهان امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ برگزار شد.

در این همایش رؤسای شورای اسلامی شهرستان‌های استان به ارائه گزارشی از مشکلات موجود در شهرستان خود در حضور معاون سیاسی استاندار اصفهان پرداختند و خواستار رسیدگی به این امور شدند.

نبود نردبان آتش نشانی برای اطفای حریق در خمینی شهر

سید حسن دیباج، رئیس شورای اسلامی شهرستان خمینی‌شهر در این همایش اظهار کرد: خمینی‌شهر دومین شهر متراکم کشور است و همین مسئله باعث شده تا این شهر ارتفاع بگیرد و اطفای حریق در این شهر سخت شود؛ نبود نردبان ۸۰ میلیاردی آتش نشانی یکی از مشکلات این شهر برای اطفای حریق است.

وی افزود: یکی از مشکلات دیگر خمینی‌شهر وجود اتباع بیگانه است، تا جایی که در بعضی مدارس ۸۰ درصد دانش آموزان از تبعه بیگانه هستند و مشکلات مذهبی و آموزشی و… را در این شهر ایجاد کرده‌اند؛ این در حالی است که اجازه کار در مشاغل سنگین از اتباع گرفته شده و سنگ بری‌های خمینی‌شهر به شدت نیازمند کارگر در امور مربوطه شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خمینی‌شهر ادامه داد: ما از شورای استان پول نمی‌خواهیم، تنها می‌خواهیم چوب لای چرخ ما نگذارند و اگر بودجه به ما تزریق نمی‌شود، در بودجه ما هم دست اندازی نشود.

وی از کم لطفی به شوراهای شهرستان‌ها اظهار گلایه کرد و گفت: شوراهای شهرستان‌ها کارتابل نامه‌نگاری ندارند و نامه‌ها به موقع به دستشان نمی‌رسد.

نبود آمبولانس حمل میت در شهرستان داران / ‏‬لزوم ایجاد سیلوی محصولات کشاورزی و کشتارگاه برای فریدن بزرگ

حسین شیخ دارانی، رئیس شورای اسلامی شهرستان فریدن نیز در این همایش اظهار کرد: وضعیت جاده‌های شهرستان فریدن تا الیگودرز نامناسب است.

وی افزود: با وجود دامداری و کشاورزی در منطقه داران زیرساخت‌های لازم در این خصوص وجود ندارد و حتی یک کارخانه آرد یا سیلو و کشتارگاه در این شهرستان وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان فریدن همچنین از فرسوده شدن ماشین‌های کشاورزی و آتش نشانی شهرستان فریدن گلایه کرد و گفت: با وجودی که آمار تصادف در این شهرستان زیاد است اما یک آمبولانس برای حمل به سردخانه وجود ندارد و در مواردی مجبوریم افراد را با نیسان به سردخانه منتقل کنیم.

مشکل آب شرب نامناسب در شهر هزاران چشمه

ولی الله میرزایی، رئیس شورای اسلامی شهرستان سمیرم نیز در ادامه گفت: پادنا شهر هزاران چشمه دارای آب آشامیدنی نامناسب است.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات سمیرم این است که یک میدان میوه و تره بار در شهری که بیشترین باغات سیب را دارد، وجود ندارد.

معدن سرب و روی در کمین دشت لاله‌های واژگون

سیدصدرا موسوی، رئیس شورای اسلامی شهرستان خوانسار اظهار کرد: خوانسار به شهر باغ شهر مشهور است، با وجود دشت لاله‌های واژگون می‌بینیم که مجوز معدن سرب و روی در جوار گلستان کوه داده شده است.

نبود کمربندی و کنارگذر از دیگر مواردی بود که رئیس شورای اسلامی شهر خوانسار به آنها اشاره کرد.

جوانان شهرضا در انتظار شغل

محمد محمدی، رئیس شورای اسلامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: اشتغال‌ زایی برای جوانان، رسیدگی به مشکل آب شهرضا، نبود نیروی کار اتباع بیگانه از مواردی است که در ارتباط با شهرستان شهرضا باید به آن توجه کرد.

پروژه رفع ترافیک کاشان در انتظار کلنگ زنی

جواد حاج قدیری، رئیس شورای اسلامی شهرستان کاشان در ادامه به مسئله فرونشست زمین در کاشان اشاره کرد و گفت: مدیریت جامع شهری و عدم همکاری ادارات با شورای شهرستان از دیگر مواردی که شهرستان کاشان را با مشکل روبرو کرده است؛ فرمانداری شهرستان هیچ مکانی را به شورای شهرستان اختصاص نداده و جلسات این شورا در شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

موضوع مشکلات مرتبط با اتباع بیگانه از دیگر مواردی بود که رئیس شورای اسلامی شهرستان کاشان به آن اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به فصل گلاب‌گیری ترافیک و راه بندان یکی از معضلاتی است که در فصل گلاب‌گیری در کاشان به وجود می‌آید، با وجودی که بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی رفع این مشکل فراهم است اما هیچ مسئولی برای کلنگ زنی پل مربوطه اقدام نمی‌کند.

وی خاطر نشان کرد: آسفالت اتوبان قم کاشان و کاشان اصفهان هم از دیگر مشکلات مرتبط با این شهرستان است که نیازمند روکش آسفالت و ایجاد کمربندی هستیم.

جاده هرند - اژه نیازمند اقدام مسئولان راه و شهرسازی است

اصغر امینی هرندی، رئیس شورای اسلامی شهر هرند در ادامه از سرعت عمل و مدیریت مطلوب مجموعه مدیریت استان در خصوص پروژه انتقال آب از دریای عمان به اصفهان و نیز مدیریت بین استان اصفهان و استان‌های همجوار تقدیر کرد و افزود: منطقه شرق اصفهان هنوز با مشکل آب مواجه است، همچنین جاده هرند - اژه نیازمند اقدام مسئولان راه و شهرسازی است.

کمبود بودجه شهرداری‌ها و موضوع قیر از دیگر محورهای سخنان رئیس شورای اسلامی شهر هرند بود.

حریم نجف آباد از فلاورجان مشخص نیست

اکبر نوروزی، رئیس شورای اسلامی شهرستان نجف آباد در ادامه اظهار کرد: حریم شهرستان نجف آباد به ویژه با فلاورجان مشخص نیست و نهضت ملی مسکن در این شهرستان حل نشده است.

۴۰۰ منزل ملی سجزی در انتظار تعیین تکلیف مسئولان

حسین حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرستان کوهپایه در ادامه از عملکرد بنیاد ملی مسکن اظهار گلایه کرد و گفت: حدود ۱۰۰۰ منزل در سجزی وجود دارد که در این میان ۴۰۰ منزل ملی است اما به وضعیت آنها رسیدگی نمی‌شود.

رسیدگی به مشکل جاماندگان از نهضت ملی مسکن

اسماعیل خواجه دهاقانی، رئیس شورای اسلامی شهرستان دهاقان بر رسیدگی جاماندگان از نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: در تغییر کاربری‌های فضای سبز کارشناسی لازم انجام نمی‌شود.

وی تاکید کرد: طرح تفصیلی ابلاغی تجاری‌های ۳۰ ساله حذف شده که مشکلاتی را به وجود آورده است.

همچنین عدم برخورداری روستاهای شهرستان فریدون‌شهر از جاده مناسب و درخواست واگذاری طرح هادی به شهرستان‌ها موضوع دیگری بود که مدنظر قرار گرفت.

شایان ذکر است، در پایان این همایش طوماری از مشکلات کلی شهرستان‌های استان اصفهان به امضای اعضای حاضر رسید تا به دست وزیر کشور برسد.

کد خبر 750112

دیگر خبرها

  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم