Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، "یله ووسن" مهاجم ۳۰ ساله تیم فوتبال کلوب بروژ و یکی از رقبای کاوه رضایی در خط حمله، ممکن است به زودی این باشگاه را ترک کند.

به گزارش سایت فوتبال ۲۴ بلژیک، باشگاه بروژ ممکن است به زودی با ژل ووسن خداحافظی کند. این مهاجم ۳۰ ساله از حضور در ترکیب بروژ مطمئن نیست و این عدم اطمینان می‌تواند منجر به خروج او از ورزشگاه یان بریدل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان مربیگری ایوان لکو، ووسن بازیکن ثابت نبود. او مجبور بود برتری وسلی مورائس را بپذیرد. با رفتن وسلی و آمدن فیلیپ کلمنت، (سرمربی جدید بروژ) ووسن امیدوار بود که فرصتی جدیدی پیدا کند.

آمدن داوید اوکرکه از اسپزای ایتالیا با قیمت ۸ میلیون یورو - و تکامل لوئیس اوپندا ممکن است ووسن اکنون به فکر رفتن باشد. زیرا ووسن باید با کاوه رضایی برای جایگاه مهاجم سوم مبارزه کند.

این مهاجم ۳۰ ساله که مدتی قبل گفته بود که می‌خواهد در باشگاه بروژ بماند، اکنون ممکن است به فکر پیدا کردن تیم‌های دیگری باشد. او می‌تواند باشگاهی را انتخاب کند که آنجا بتواند بیشتر بازی کند.

گفتنی است کاوه رضایی که با پنج  میلیون یورو از شارلوا به بروژ پیوست و گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه لقب گرفت به دلیل مصدومیت و افت فنی نتوانست درخشش سابق را در این تیم تکرار کند و نیمکت نشین شد. حالا با آمدن  اوکرکه، کاوه عنوان گران ترین بازیکن بروژ را هم از دست داده است.

بیشتر بخوانید:

پیروزی شارلوا مقابل کلوب بروژ در غیاب بازیکنان ایرانی

پیروزی پرگل کلوب بروژ در غیاب کاوه رضایی

انتهای پیام/

یکی از رقیبان کاوه در بروژ کم می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاوه رضایی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!

هافبک تیم فوتبال استقلال به اظهارنظر درباره درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید حامدی‌فر پس از پایان دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: ما صدر جدول هستیم و به هواداران تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در ادامه راه هم بتوانیم روسفیدشان کنیم.

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

 

وی درباره درگیری‌اش در پایان بازی با مهرداد رضایی تصریح کرد: فوتبال این اتفاقات را دارد و شما همه شاهد هستید. او در بازی رفت توهین زشتی انجام داد. طبیعتاً تیمی که برده است به این چیزها واکنش نشان نمی‌دهد. حتماً من یک چیزی شنیدم که این کار را انجام دادم. چیز خاصی نیست. من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت