Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-05@02:11:06 GMT

قتل جوان 32 ساله با اسلحه شکاری

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۸۰۲۷



فرمانده انتظامی گنبدکاووس درشرق گلستان اعلام کرد: قاتل فراری و همدستش که حدود دو هفته قبل با اسلحه شکاری اقدام به قتل جوانی ۳۲ ساله در یکی از خیابان های این شهر کرده بودند، توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ محمود علی فر روز چهارشنبه گفت: قاتل به همراه همدستش پس از ارتکاب جرم از محل متواری می شوند که پلیس با تحقیقات فنی و اطلاعاتی پس از دو هفته موفق به شناسایی آنان شده و روز گذشته هر دو آنان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاتل در بازجویی اولیه علت قتل را مشکلات شخصی با مقتول اعلام کرده که پس از بازسازی صحنه جرم، قاتل و همدست او با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند.

سرهنگ علی فر اضافه کرد: پس از حادثه تیراندازی در یکی از خیابان های شهر گنبدکاووس و زخمی شدن مقتول و انتقال سریع او به مرکز درمانی، متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای نجات او به دلیل شدت جراحات بی نتیجه ماند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از کشف ۵.۵ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۱۹ نفر خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته دراین شهرستان خبر داد.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

ایرنا

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغ سخنگوی وزارت کشور: انتخابات مجلس بر اساس اصلاحیه قانون انتخابات مصوب خردادماه 95 برگزار می شود روحانی: انگلیسی‌ها آغازگر ناامنی در دریاها هستند و تبعات آن را درک خواهند کردجمع‌آوری ۱۸۹ هزار کودک کار خارجی در تهران/ زیر بار تغییر ساعت نرفتیمپاتوسی با استقلال به توافق رسید/ رضاوند رسما به استقلال پیوست/ نعمتی با پرسپولیس تمدید کرد تصویری از خودروی پاسداران در حادثه پیرانشهراستعفای معاون فرهنگی شهردار مشهد درپی توهین وی به خبرنگاران«مغز» پرسپولیس از کار افتاده است/ پاسخ جام را با «چماق» نمی‌دهند! کمالوندی: برای گام سوم و چهارم آماده‌ایم/ افزایش سانتریفیوژ و غنی‌سازی جزو گزینه‌های ماستبالاترین دستمزد برای سه بازیگر «اخطار سرخ»/ هزینه تولید مشخص شد محسن هاشمی: مردم تهران نگران فرونشست زمین نباشند دلالی با کارت‌های بازرگانی جدید/ حق العمل چندصد میلیاردی دلالان صادراتطارق همام از استقلال جدا شدسایر خبرهای داغ

ورود همه آقایان ممنوع

درخواست وکیل ملکی با مشاوره رایگان

اگر می خواهید طراح لباس شوید کلیک کنید

می خواهید دندان های زیباو صاف داشته باشید؟

آیا شما هم دفترچه بیمه دارید ؟کلیک کنید

به سوال جنسی کودکان چگونه پاسخ دهیم ؟

پکیج لاغری در 4 ماه / تماس بگیرید

کشف کن ، خلق کن و مدیر باش

آیا می خواهید به کانادا مهاجرت کنید

قسطی جهیزیه بخرید

اگر شما هم می خواهید مدیر باشید کلیک کنید

تور بلیط باکو،هر هفته دوشنبه،پنجشنبه

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رقابت‌های امروز در هشت دور هزار، هزار و دویست و هزار و ۶۰۰ متری برگزار شد و چابکسواران با ۸۸ راس اسب به مدان آمدند.

بنیامین جرجانی با برتری در سه دور نخست این رقابت‌ها بهترین چابکسوار امروز بود. او با اسب‌های مردان عاشوری، ایلدا و آلتین بالام سه دور نخست برنده شد.

دور چهارم عارف قانقرمه با تیمسار، دور پنجم بهرام بینایی با تیپ بابا، دور ششم محمدخوجملی با بلاتو، دور هفتم الله بردی طویی با کوارک و دور هشتم هم آرمین آق آتابای با آلبارس یوسف رضا برنده شدند.

چابکسواران اسب‌های برتر، مالکان اسب‌ها و مربیان آنها در مجموع امروز ۱۴ میلیارد ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله (+عکس)
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم