Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان به نخستین پیروزی خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ در اسپانیا رسید.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، ملی‌پوشان کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی فوتبال هفت نفره 2019 اسپانیا، برابر تیم ایرلند به میدان رفتند و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول آتش افروز سه گل و شهاب رحیمی یک گل برای تیم ملی به ثمر رساندند.

عباس ترابی، لطف‌الله جنگجو، محمد خراط، امین رضایی، یاسر رستمی، مسعود ژولیده، شهاب‌الدین رحیمی، مهدی بخشی، بابک صفری، حسن صفری، مسلم مهرابیان، علیرضا زارع، بهنام آرندی، رسول آتش‌افروز، 14 ملی‌پوشی هستند که با هدایت علی روزبهانی سرمربی و علی واثقی مربی تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان که در دیدار اول با نتیجه 3 بر 2 به آمریکا باخته بود، در سومین دیدار از ساعت 19 روز جمعه 21 تیر به وقت محلی، به مصاف تیم ملی فنلاند می‌رود.

رقابت‌های جام جهانی فوتبال هفت نفره به میزبانی اسپانیا و از روز شنبه 15 تیر ماه با حضور 16 تیم در شهر سویا آغاز شد.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغگزارش تکان‌دهنده‌ای از حراج کودکان بدون شناسنامه و ناخواسته محسن هاشمی: مردم تهران نگران فرونشست زمین نباشنداستعفای معاون فرهنگی شهردار مشهد درپی توهین وی به خبرنگارانکلینتون: آمریکا با خروج از برجام اهرم فشار خود علیه ایران را از دست داد تایم: نیروی دریایی انگلیس، نفتکش‌ انگلیسی را در تنگه هرمز اسکورت کردآژانس بین‌المللی انرژی اتمی: خلوص غنی‌سازی اورانیوم ایران به حد ۴.۵ درصد رسیده استشلیک خونین مسافرنما به جای کرایه رانندهکشورهایی که بالاترین حقوق را می‌پردازند؟ کشف موهای سه هزار ساله سه مومیایی+تصاویرترامپ: سفیر انگلیس در آمریکا آدم بسیار احمقی است فرانسه و انگلیس نیروی زمینی به سوریه اعزام می‌کنند زورگیری و سرقت زیورآلات زن جوان در اهواز بازتاب گسترده داشتسایر خبرهای داغ

اتوماسیون اداری

پکیج لاغری در 4 ماه / تماس بگیرید

بلیط مشهد و کیش زیر قیمت بازار

بدون پیش پرداخت لوازم خانگی بخرید

دیگر نگران کوتاه بودن قد خود نباشید

اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید

هدیه شگفت انگیز برای کسی که دوستش دارید

با کیفیت ترین کیف و کفش کوهنوری

می خواهید دندان های زیباو صاف داشته باشید؟

جدیدترین انگشترها و جواهرات زینتی

آیا شما هم دفترچه بیمه دارید ؟کلیک کنید

درخواست وکیل ملکی با مشاوره رایگان

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس

وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سپاهان اصفهان قبل از تقابل حساس مقابل پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش‌مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند، سپاهان موفق شد در جام حذفی با برتری مقابل استقلال ملاثانی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود و در مقابل پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت‌ها حذف شد.

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان آخرین‌بار در دیدار مقابل تراکتور در بازی معوقه از هفته شانزدهم به میدان رفت و بعد از آن نتوانسته در چند دیدار گذشته طلایی‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند. شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رضا اسدی دیدار مقابل پرسپولیس را نیز قطعا از دست داده نیز به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن روند بهبودی خوبی را پشت سر گذاشته و احتمال دارد که برای این دیدار در دسترس کادر فنی قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده نیز که شنیده شد مصدومیتش در دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی تشدید شده است اما مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد و قطعا در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران به میدان برود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم