Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: مأموریت نسل جدید در بیانیه گام دوم انقلاب برای ۴۰ سال دوم  انقلاب تببین شده است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در نشست مشترک با روسای دانشگاه‌ها و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، دانشگاه‌ها را محل رشد جوانان دانست و گفت: وقتی در دانشگاه اقدامی در راستای رشد دانشجویان انجام شود، ما نیز در رشد و پاداش آن سهیم خواهیم بود و همچنین اگر کوتاهی کرده باشیم در آن کوتاهی سهیم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رستمی با بیان اینکه دوام یک انسان در عالم آثار و باقیات او است و در همین زمینه نسل و فرزند جزو ماندگارترین سرمایه‌های انسان هستند، افزود: ارزشمندترین سرمایه‌ها را خانواده‌ها پرورش داده و در اختیار ما دانشگاهیان قرار داده اند و ما نیز در همین خصوص در حد توان خود مسئول هستیم.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به تاثیر فضای مجازی و تغییر گروه‌های مرجع در جامعه، تصریح کرد: در همین راستا باید به وظایف خود درست عمل کنیم.

وی با بیان اینکه فضا و شرایط امروز شرایط آسانی نیست، گفت: در این شرایط است که نحوه مدیریت خود را نشان می‌دهد و امیدواریم جزو کسانی باشیم که در دوران سختی، قدمی برای خدمت به نظام و مردم برداشته باشیم.

رستمی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: مأموریت نسل جدید در بیانیه گام دوم انقلاب برای ۴۰ سال دوم  انقلاب تببین شده است و در این بیانیه پیام ویژه‌ای برای نسل اول صادر و تاکید شده که با تمام قوا از نسل دوم در راستای اجرای برنامه ۴۰ ساله دوم انقلاب حمایت کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با ابراز خشنودی از سفر به استان شهیدپرور اردبیل اظهار داشت: اردبیل یک شهر الهام‌بخش برای تمام نقاط کشور بوده و ملت ایران مدیون حماسه شکل‌گرفته از این دیار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه محقق اردبیلی بیانیه گام دوم دانشگاه های اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا

جنبش حماس امروز شنبه در بیانیه‌ای درباره تعیین هرگونه نهاد بین‌المللی برای نظارت بر فعالیت‌های آژانس آنروا هشدار داد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز در بیانیه‌ای ضمن هشدار درباره تعیین هر گونه نهاد بین‌المللی جهت نظارت بر آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) به جای سازمان ملل، از همه طرف‌های بین‌المللی که از حمایت از این آژانس امتناع می‌کنند، خواست به مسئولیت‌های خود در قبال جنگ نسل‌کشی که فلسطینی‌ها در معرض آن قرار دارند، عمل کنند.

به گزارش وب‌سایت «صدی البلد»، حماس در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، تمام تلاش‌هایی که با هدف حذف هر یک از سرفصل‌های مساله فلسطین در قدس یا ماجرای «نکبت» و با سرزمین فلسطین انجام می‌شود، قطعا تنها به شعله‌ور شدن آتش‌های بیشتری در مقابل امنیت و صلح جهانی منجر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای