Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی کمیته امداد گلستان از تحویل حدود ۳۰۰ باب منزل بازسازی یا ساخته شده توسط کمیته امداد برای خانواده‌های سیل‌زده گلستان تا هفته دولت خبر داد.

علی غریب، مدیر روابط عمومی کمیته امداد گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به بیان اقدامات این ارگان حمایتی از مردم سیل زده پرداخت و گفت: آب به صورت کامل از مناطق مسکونی فروکش کرده و کار ساخت و ساز، بازسازی و تعمیر خانه‌ها آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غریب ادامه داد: الان در مرحله پی کنی هستیم و قصد داریم تا هفته دولت ۳۰۰ تا ۴۰۰ دستگاه منزل را تحویل خانواده‌ها بدهیم.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد گلستان با بیان اینکه با شدت کار ساخت یا بازسازی منازل را پیگیری می‌کنیم، ادامه داد: بنیاد مسکن، سپاه و گروه‌های جهادی همکاری می‌کنند که با شتاب بیشتری مشکل مردم حل شود.

وی با بیان اینکه ۲۸۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد در سیل اخیر دچار مشکل شدند، گفت: ۵۰۰۰ خانوار در قالب تبصره ۱۴ کمیته امداد به آمار کلی خانوار‌های تحت پوشش به صورت موقت اضافه شدند و تا مشکل این خانواده‌ها حل شود، از خدمات ما استفاده می‌کنند.

غریب با بیان اینکه تحویل مسکن خانواده‌های تحت پوشش احتمالا چندماه طول می‌کشد، گفت: ممکن است در جریان دریافت مجوز‌ها از بنیاد مسکن، شهرداری و بخشداری و همچنین مشکلات دیگر کار کمی عقب بیفتد، اما حتما تا شهریور تعدادی از خانه‌ها تحویل می‌شود.

وی با بیان اینکه اکثر خانواده‌هایی که گرفتار سیل شده بودند، در صورت ایمن بودن خانه برای سکونت، به خانه‌های خود بازگشته اند، گفت: کارشناسان واحد عمران کمیته امداد پس از بررسی ایمنی خانه، به خانواده‌ها اجازه سکونت می‌دهد تا زمانی که خانه به صورت کامل تعمیر شود.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد گلستان با بیان اینکه در مناطق با بیان اینکه از ابتدای وقوع سیل و آبگرفتگی در گلستان توزیع لوازم خانگی بین خانواده‌های تحت پوشش آغاز شده، گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، تقریبا ۱۲۰۰ بسته لوازم خانگی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام شامل یخچال، فرش، لوازم آشپزخانه، اجاق گاز و دیگر لوازم خانگی در اختیار خانواده‌های تحت پوشش و گرفتار سیل قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیل گلستان بازسازی منازل سیل زده کمیته امداد گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۲۰ فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند
  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند