Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@09:16:16 GMT

باجگیری ترامپ این بار از قطر

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۸۴۱۰

سوژه این بار دوشیدن عربستان نیست؛ آنچه خبرساز شده توسعه پایگاه نظامی العدید قطر، مقر فرماندهی مرکزی تروریست های آمریکا در خاورمیانه، به حساب قطری‌ ها و از کیسه آنهاست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور آمریکا که از زمان روی کار آمدن سیاستش در قبال کشورهای عربی منطقه بر مبنای «باج گیری» و «سواری رایگان» بوده هر از گاهی برای افزایش محبوبیت در داخل آمریکا از اقدامات و فشارهایش بر این کشورها، پرده برداری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آنچه خبرساز شده توسعه پایگاه نظامی العدید قطر، مقر فرماندهی مرکزی تروریست های آمریکا در خاورمیانه، به حساب قطری‌ ها و از کیسه آنهاست. دونالد ترامپ پیش از دیدار رسمی با شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی در کاخ سفید، از امیر قطر به علت پرداخت هزینه کامل گسترش پایگاه هوایی نظامی العدید قدردانی کرد و گفت: تو دوست بزرگواری هستی و به ما در ساخت پایگاه نظامی خیلی خوب و فرودگاه نظامی بی نظیری که مردم مثل آن را تاکنون ندیده بودند، کمک کردی ! آن طور که من فهمیدم در این کار  هشت میلیارد دلار هزینه شده که بیشتر آن را شما دادید ، نه ما ؛ در واقع همه هزنیه ها را شما دادید.  دانلود   ترامپ همچنین از خریدهای نظامی و سرمایه گذاری گسترده قطر در آمریکا اینگونه تمجید کرد: ما امروز سندی امضاء خواهیم کرد که مربوط به معامله بزرگی است. آنها مقادیر زیادی تجهیزات نظامی و هواپیما از ما می خرند و پول زیادی در کشور ما خرج می کنند که معنی اش ایجاد مشاغل زیاد در آمریکا است. ما از همه چیز تشکر می کنیم.

دانلود  رئیس جمهور آمریکا بارها تاکید کرده که کشورهای عربی منطقه باید هزینه حضور نظامی آمریکا در خاورمیانه را بپردازند. دونالد ترامپ حتی به صراحت از عربستان‌ سعودی به عنوان گاو شیرده یاد کرده و با لحنی توهین آمیز به سعودی ها هشدار داده: بدون حمایت نظامی آمریکا، 2 هفته هم دوام نمی آورند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: باجگیری ترامپ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

منابع صهیونیست بیان کردند که یک پایگاه نظامی در عرب العرامشه هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر ارتش رژیم مدعی شد که جنگنده های این رژیم زیرساختهای حزب الله را در راشیا الفخار و الخیام در جنوب لبنان بمباران کرده اند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092397

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟