Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های مس سونگون و ستارگان ورامین در حالی برگزار شد که استقبال چندانی از این دیدار صورت نگرفت. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های مس سونگون و ستارگان ورامین از ساعت 18 امروز در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که در ابتدای بازی کمتر از 500 تماشاگر در سالن برگزاری بازی حضور داشتند اما رفته‌رفته بر تعداد آن‌ها افزوده شد و در اواسط بازی تعداد آن‌ها به بیش از یک هزار نفر رسید.

بازیکنان و کادر فنی تیم مهمان از دقایق ابتدایی بازی نسبت به قضاوت کادر داوری این دیدار معترض بودند که این موضوع در برخی صحنه‌ها واکنش تماشاگران و داوران را در پی داشت.

مس سونگون در حالی نخستین بازی خانگی خود در فصل جدید لیگ را در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌کند که با توجه به برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا در تبریز، کفپوش این سالن تغییر کرده و مس برای نخستین بار در دیداری رسمی در این سالن به میدان می‌رود.

علی‌رغم اینکه مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا در یک تیرماه به پایان رسیده است، بنر و نمادهای این مسابقات جمع‌آوری نشده و تبلیغات این مسابقات در کنار زمین، بین سکوها و ... به چشم می‌خورد.

مس سونگون در حالی بازی برتری نسبت به حریف خود ارائه کرده است که 3 بار تیرک دروازه حریف را به لرزه درآورده است. ورامینی‌ها نیز یک بار توپ را به تیرک دروازه مس زدند. در یک صحنه مشکوک نیز توپ پس از برخورد به تیرک دروازه تیم مهمان از روی خط دروازه برگشت خورد.

لیگ برتر فوتسال| آغاز هفته دوم با شکست سنگین گیتی‌پسند و برتری سوهان محمدسیمالیگ برتر فوتسال؛ ارژن شیراز در اندیشه کسب نخستین پیروزیقم‌| پذیرایی محمد سیما از ارژن فارس در هفته دوم لیگ برتر فوتسالدر نیمه دوم این بازی علیرضا وفایی، بازیکن مس سونگون دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد تا کادر پزشکی به وضعیت وی رسیدگی کند.

هواداران تیم مس سونگون پس از گلزنی فرهاد فخیم، کاپیتان تیمشان را با شعار "فرهاد آرپی‌جی زن" تشویق کردند.

در فاصله 6 دقیقه تا پایان بازی تیم مهمان رو به سیستم 5 نفره آورد تا با جبران گل‌های خورده، اختلاف را کاهش دهد. مس سونگون نیز در مقابل از سیستم 5 نفره استفاده کرد تا تفاضل گل خود را افزایش دهد.

با توجه به مصدومیت علیرضا وفایی، سعید تقی زاده در زمان استفاده از سیستم 5 نفره، پیراهن این بازیکن را بر تن کرده و وارد زمین شد که این موضوع کارت زرد داور را در پی داشت. سرمربی مس نیز پس از این صحنه به سمت وفایی رفته و از او خواست تا در صورت رفع مصدومیت وارد زمین شود. دقایقی بعد نیز پیراهن دروازه‌بانی برای تقی زاده آماده شد تا در صورت استفاده از پاورپلی، این بازیکن امکان حضور در زمین را داشته باشد.

انتهای پیام/ح

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره

تیم فوتبال آرسنال با برتری خانگی سه بر صفر مقابل بورنموث، صدرنشین لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های آرسنال و بورنموث از هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امارات برگزار شد و در نهایت با برتری ۳ بر صفر آرسنال به پایان رسید.

آرسنال در دیدار قبلی خود مقابل تاتنهام با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود و در تلاش برای رسیدن به جام قهرمانی است.

در آخرین لحظات نیمه نخست دیدار امروز، بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی توانست دروازه تیم میهمان را باز کند.

در دقیقه ۷۰، لئاندرو تروسار با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه بورنموث را باز کند. در وقت‌های پایانی نیمه دوم دکلان رایس گل سوم تیمش را زد تا شاگردان میکل آرتتا این بازی را با برتری سه بر صفر به اتمام برسانند.

آرسنال با این برد ۸۳ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کرد و بورنموث نیز با ۴۸ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

هم اکنون، منچسترسیتی با ۷۹ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول دارد. منچسترسیتی از ساعت ۲۰ امشب پذیرای ولورهمپتون است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان