Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، مولود چاوش‌اوغلو وزیر خارجه ترکیه امروز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی درباره فعالیت های حفاری این کشور در شرق مدیترانه گفت: تنها ترکیه تصمیم می گیرد که در این زمینه چه کار خواهد کرد. اظهارات بقیه کشورها فاقد اعتبار است. به جز کشورهای ضامن، هیچ کشور یا سازمان بین المللی حق اظهار نظر در این خصوص را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه ترکیه ضمن تاکید بر اینکه آنکارا همیشه اقدامات خود را بر اساس حقوق بین المللی انجام می دهد، تأکید کرد: ترکیه به فعالیت‌های حفاری خود ادامه خواهد داد؛ پیشتر با کشتی بارباروس خیرالدین پاشا فعالیت های کشف و تحقیقاتی خود را انجام دادیم. سپس با کشتی فتح و کشتی یاووز فعالیت های حفاری خود در منطقه را آغاز کردیم.

ویه با بیان اینکه به جز کشورهای ضامن، اظهارات بقیه کشورها فاقد اعتبار است، اظهار داشت: یا منابع به صورت عادلانه تقسیم و راه حلی مشترک پیدا می‌شود یا ترکیه به دفاع از حقوق جمهوری تُرک قبرس شمالی ادامه خواهد داد.

چاوش‌اوغلو در ادامه افزود: اقدامات اتحادیه اروپا علیه ما نفعی برای اعضای این نهاد ندارد و نتیجه عکس نیز خواهد داشت.

کد خبر 4663646

منبع: مهر

کلیدواژه: چاوش اوغلو ترکیه قبرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عبدالمجید کشوری در این دوره از مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۷۰ نفر از مددجویان زندان های استان در قالب شش تیم شرکت کردند که افراد برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مددجویان زندان‌های استان در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کردند، افزود: این مسابقات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش سیل آسا در پایتخت ترکیه
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه