Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@23:05:55 GMT

آغاز تمرینات تیم ملی امید با غیبت 11 بازیکن

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۹۲۷۷

بازیکنان شهر خودرو و سایپا و 2 بازیکن از استقلال در تمرینات تیم ملی امید غایب هستند.

طرفداری-  تیم ملی امید ایران تمرینات تیرماه خود را در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال آغاز کرده است اما 11 بازیکن دعوت شده در کمپ حضور نداشتند البته طبق گفته حمید استیلی این غیبت‌ها هماهنگ شده است.

حمید استیلی مدیر تیم ملی امید پیش از آغاز تمرین در جمع بازیکنان حاضر شد و دقایقی برای آنها صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از صحبت‌های استیلی بازیکنان زیر نظر کادر فنی به نرم‌دوی و پس از آن حرکات کششی و گرم کردن مشغول شدند و سپس کار با توپ را در گروه‌های کوچک آغاز کردند. دروازه‌بان‌ها نیز زیرنظر مربی دروازه‌بان‌ها تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

به نقل از فارس، بازیکنان دو باشگاه پدیده و سایپا در این تمرین غایب بودند و علاوه بر اینها آذری و نوراللهی دو بازیکن استقلال تهران نیز در این تمرین حضور نداشتند که حمید استیلی در این خصوص اعلام کرد این باشگاه‌ها برای نبود بازیکنانشان با تیم امید هماهنگی‌های لازم را به عمل آوردند. به این ترتیب تمرینات امروز تیم امید با غیبت 11 بازیکن انجام شد.

بازیکنان پس از انجام کارهای ابتدایی با توپ در یک نیمه زمین به بازی بای یکدیگر پرداختند. در این آیتم تمرینی بازیکنان به سه دسته تقسیم شده بودند که دو دسته به انجام کارهای دفاعی مشغول می‌شدند و دسته سوم برنامه‌های حمله روی دروازه‌ها را مرور می‌کردند.

در جریان انجام این بازی یکی از این دسته‌ها صاحب ضربه پنالتی شد که ضربه پنالتی را مهدی قائدی با ضربه چیپ تبدیل به گل کرد.

مرتضی محصص رئیس کمیته فنی فدراسیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فوتبال تماشاگر ویژه این تمرین بود و تلاش بازیکنان امید را زیرنظر گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان دیدار استقلال تهران و ذوب آهن، امید حامدی فر بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات بازی دور رفت دو تیم، به مهرداد رضایی بازیکن ذوب آهن حمله‌ور شد که با دخالت سایر نفرات این دو بازیکن از یکدیگر دور شدند.

کد خبر 6098938

دیگر خبرها

  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران