Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درخصوص بررسی وضعیت جسمی شیخ زکزاکی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس علی رغم تعطیلی مجلس، به دلیل حساسیت موضوع شیخ زکزاکی و برای بررسی وضعیت جسمی او تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایرنا؛ «مجتبی ذوالنوری» عصر روز چهارشنبه در حاشیه نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیرامون بررسی وضعیت جسمی شیخ ابراهیم زکزاکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آقای شیخ زکزاکی وضعیت جسمی خوبی ندارد و حال وی دارای وخامت است که علل مختلفی دارد و عمده علت وضعیت نامطلوب ایشان، گلوله‌هایی است که در گذشته به ایشان اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: کهولت سن، مشکلات قلبی و ریوی و بالا بودن نامتعارف سرب در خون ایشان بسیار خطرناک است و همه این عوامل دست به دست هم داده تا حال ایشان وخامت داشته باشد.

وی افزود: درمان شیخ زکزاکی در زندان مناسب نبوده و همین شرایط، بیماری ایشان را پیچیده‌تر کرده است، حق هر زندانی از نگاه هر مکتب و جریان سیاسی این است که در صورت اینکه دچار بیماری شود، مورد معالجه قرار گیرد.

ذوالنوری ادامه داد: درمان شیخ زکزاکی با توجه به شرایطی که دارد در زندان ممکن نیست و حتی در نیجریه هم با کمبود امکاناتی که وجود دارد، این امکان فراهم نمی‌باشد، با توجه به این شرایط باید به کشور دیگری اعزام و معالجه شود، وگرنه حال وی وخیم‌تر می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس علی رغم تعطیلی مجلس، به دلیل حساسیت موضوع برای بررسی وضعیت جسمی شیخ زکزاکی تشکیل جلسه داد و از دستگاه‌های ذیربط نیز میهمانانی دعوت کرد تا در این زمینه تلاش کنند.

وی تصریح کرد: مجلس به عنوان نماینده ملت از وزارت امور خارجه درخواست دارد تا در این موضوع اقدامات جدی را انجام دهد و در این کار بشردوستانه اقدامات لازم را به کار گیرد تا مشکل شیخ زکزاکی حل شود.

ذوالنوری بیان کرد: مردم نیز خیلی نگران وضعیت شیخ زکزاکی هستند و به همین جهت نمایندگان مجلس به شدت مورد فشار پیامکی مردم قرار گرفته اند تا این موضوع را پیگیری کنند و تماس‌های زیادی می‌گیرند که چرا اقدامی برای وضعیت شیخ زکزاکی صورت نمی‌گیرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تصمیماتی در جلسه امروز پیرامون شیخ زکزاکی اتخاذ شد و امیدواریم اثربخش باشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی شیخ زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد