Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@20:11:29 GMT

اشتباهات رایج هنگام رژلب زدن

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۹۹۳۲

اشتباهات رایج هنگام رژلب زدن

رژلب زدن آخرین مرحله آرایش و تکمیل کننده آرایش صورت است، رژلب تاثیر زیادی بر زیبایی چهره میگذارد و اگر اصول رژلب زدن را ندانید تمام زحماتی که برای آرایش صورت تان کشیده اید به باد میرود. شاید شما هم جزو خانم‌هایی باشید که میگویند رژلب زدن ساده‌ترین بخش آرایش است، زیرا کافیست رژلب را روی لب تان بکشید، اما در حقیقت اینطور نیست و خانم‌ها هنگام رژلب زدن دچار اشتباهات زیادی میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



- اولین و بزرگترین اشتباه خانم‌ها این است که خط لب نمیزنند، با زدن خط لب میتوانید فرم ایده آلی به لب هایتان ببخشید فقط باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید رنگ خط لب باید یک درجه تیره‌تر از رژلب باشد.

- انتخاب رنگ رژلب هم برای خودش اصولی دارد، هر خانمی نمیتواند از هر رنگ رژلبی استفاده کند، زیرا رنگ رژلب باید با توجه به رنگ پوست، چشم و مو انتخاب شود.

- رژلب‌های خشک نخرید، هنگام خرید رژلب دقت کنید و رژلب‌هایی انتخاب کنید که در آن‌ها از روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل استفاده شده است.

- در استفاده از برق لب زیاده روی نکنید، برق لب اگر به اندازه باشد میتواند باعث زیباتر شدن و حجیم‌تر شدن لب‌ها شود، اما اگر زیاده روی کنید چهره تان را زشت و نامرتب نشان میدهد.

- قبل از رژلب زدن خشکی و ترک لب‌ها را از بین ببرید و به نوعی لایه برداری کنید تا سلول‌های مرده پوست از بین برود و لب هایتان نرم شود.

- رنگ رژلب تان را متناسب با موقعیت‌های مختلف انتخاب کنید مثلا رژلب‌های پررنگ و جیغ فقط برای جشن‌ها و مراسم عروسی مناسب اند و رژلب‌هایی با رنگ‌های ملایم برای محیط‌های کاری و رسمی.   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی رژلب اشتباهات آرایشی رنگ رژلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات خطرناک نجات حیوانات خانگی هنگام فوران آتشفشان + فیلم

 کوه روانگ در شمالی‌ترین منطقه اندونزی از ۱۶ آوریل تاکنون بیش از ۱۲ بار فوران کرده و ترکیبی تماشایی از خاکستر، گدازه و رعد و برق را به نمایش گذاشته است. اما ساکنان جزیره را مجبور به جابجایی و تخلیه هزاران نفر کرده است.

 در حالی که مردم محلی از فوران آتشفشان فرار کرده‌اند، تیمی از داوطلبان با قایق برای نجات حیوانات خانگی رها شده از پای آتشفشانی که در بالاترین سطح هشدار قرار دارد، دست به کار شده‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سوتی عجیب و جالب هنگام مصاحبه در لیگ آرژانتین / فیلم
  • عملیات خطرناک نجات حیوانات خانگی هنگام فوران آتشفشان + فیلم
  • عادت‌های رایج که مغزتان را نابود می‌کند
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • حادثه برای یک هواپیما در هنگام فرود + فیلم
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • آیا وضو یا تیمم با وجود آرایش و لاک ناخن صحیح است؟
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • شکستن شاخ گوزن شمالی در هنگام مبارزه + فیلم