Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه ملی، جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تمجید از عوامل سازنده سریال گاندو گفت: اهتمام و شجاعت رسانه ملی در دست‌گذاشتن بر این سوژه و ساخت این اثر راهبردی قابل تقدیر است.

وی افزود: رسانه ملی این ظرفیت را داراست که مباحث و موضوعات مهم این‌چنینی را در قالب‌های دراماتیک و جذاب به مخاطب عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک استفاده از این قالب نمایشی برای بیان واقعیات، تأثیرگذاری دوچندانی به نسبت سایر قالب‌ها در مخاطبان خواهد داشت.

جعفرپور عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشکر از نهاد‌های امنیتی از جمله اطلاعات سپاه در همکاری با سازمان صداوسیما به منظور آگاه‌سازی مردم گفت: تجربه گاندو نشان داد که می‌توان از این ظرفیت برای پرداختن به سایر سوژه‌های مهم امنیتی به منظور آگاهی‌بخشی به افکار عمومی درباره توطئه‌های عمیق دشمنان و آشناسازی آنان با ظرایف و دشواری‌های فعالیت‌های امنیتی استفاده کرد.

وی در همین رابطه افزود: سریال گاندو یک نوآوری به حساب می‌آید و با توجه به استقبال عموم مردم از سریال‌های تلویزیونی و سرمایه‌گذاری دشمنان در زمینه تولید محتوا‌های نمایشی مخرب برای مخاطبان فارسی‌زبان، باید برای احیای این سریال‌ها و برنامه‌ها در رسانه ملی چاره‌اندیشی اساسی صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلویزیون مجلس شورای اسلامی سریال تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است

بنا به اعلام روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و به گفته مهدی سیفی مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا، سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف های فراوانی است، که به نظر می رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال«حشاشین» (The Assassins)، در رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند