Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سعد الحریری نخست وزیر لبنان به واکنش درباره تحریم های جدید آمریکا ضد حزب الله لبنان پرداخت.

به گزارش لیبانون، وی افزود: این تحریم ها همانند سایر تحریم های جاری است اما بدون شک این رویکرد جدیدی که علیه نمایندگان پارلمان وضع می شود اما این تاثیری بر پارلمان و کابینه لبنان ندارد. این موضوع جدیدی است که ما با آن به شیوه ای که مناسب بدانیم برخورد خواهیم کرد و درباره آن موضع گیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر لبنان خاطرنشان کرد: این تحریم ها تاثیری بر فعالیت دولت و پارلمان لبنان ندارد. مساله مهم این است که ما از بخش بانکی و اقتصاد لبنان حفاظت کنیم.

شایان ذکر است که وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه شنبه، ۳ نفر را در رابطه با حزب‌الله لبنان در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

بر اساس اعلام دفتر نظارت بر دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC)، این افراد «امین شری» ( Amin Sherri)، «محمد حسن رعد» (Muhammad Hasan Ra’d) و «وفیق صفا» (Wafiq Safa) نام دارند.

دفتر نظارت بر دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا در این خصوص اعلام کرد که «امین شری» و «محمد حسن رعد» ۲ عضو پارلمان لبنان هستند.

گفتنی است که قبلاً «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد: تحریم‌های آمریکا علیه نمایندگان لبنانی تجاوز به پارلمان این کشور است. این تحریم‌ها تجاوز به پارلمان و کل کشور لبنان به شمار می‌رود. برای اتخاذ موضع لازم در قبال این اقدام نامعقول به اتحادیه بین المجالس مراجعه خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سعد الحریری لبنان تحریم آمریکا حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان

حزب‌الله لبنان تصاویری از راکت‌باران شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی با راکت‌های کاتیوشا و فلق را منتشر کرد.

دریافت 37 MB

دیگر خبرها

  • محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران