Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@18:11:22 GMT

بسیج حامی رهبر و حاکمیت الهی است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۰۵۷۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، محمدی در جمع کارکنان بسیج خمینی شهر اظهار داشت: لازم است چشم حقیقت بین خود را باز کرده و بکار بیندازیم تا از واقعیت‌ها و حقایق آگاه شویم وبدانیم که چه چیزی حق و چه چیزی باطل است که لازمه آن بصیرت است در این مسیر ضمن رصد اخبار و اتفاقات پیرامونی، درست تجزیه و تحلیل کرده و از افق و اهداف آن وقایع مطلع شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ترسیم سیمای قرن بیستم در ایجاد انحراف عمیق و گسترده در افکار بشریت  اظهار داشت: دنیای غرب بعد از رنسانس 2 سبک و شیوه فکری را پایه‌گزاری کرد و گسترش داد- شیوه ضد خدایی و شیوه غیر خدایی – و مردم نیز در این 2 دسته تقسیم و تعریف شدند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: بخشی از دنیا در برابر خدا و دین قرار گرفت و به نفی و ضدیت با آن پرداخت و بخشی دیگر که خود غربی ها بودند بر خلاف بلوک شرق با صراحت به نفی یا اثبات دین نپرداختند، اگرچه افکار و رفتار آنان هم ضد دینی بود و در راستای بهره برداری نسبت به ایجاد فرقه های به ظاهر دینی ولی در مقابل دین اقدام کردند.

محمدی افزود: راز توفیق امام در غلبه بر رژیم شاهنشاهی، ابطال و نابودی فرهنگ آنان بود و با مرگ فکر و فرهنگ شاهنشاهی، امام توانست با حضور مردم رژیم طاغوتی را سرنگون کند واکنون نیز بسیج مردمی و نیروی انقلابی سپاه، حامی رهبری و حاکمیت الهی در جمهوری اسلامی ایران هستند.

کارشناس مسائل سیاسی، از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جریان حقه شیعی، نابودی تقسیم بندی های باطل شرقی و غربی و تبدیل آن به محور حقه مقاومت و در برابر آن جریان باطل استکباری عنوان کرد و تاکید کرد: در این زمان دنیا به دلیل استقامت انقلاب اسلامی ایران به 2 دسته ی محور مقاومت و محور استکبار تبدیل شده است و اعلام  هم کرده ایم که اگر کسی حتی نماز شب بخواند ولی در محور مقاومت نباشد با ما و در جریان حق قرار ندارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز به مناسبت روز معلم، با هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، ایشان در این دیدار سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب را تبیین کردند.

در پی این دیدار موسسه تبیان با انتشار اینفوگرافیکی محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار را دسته‌بندی کردند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است