Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام آمریکایی سه‌شنبه گفت که دولت این کشور هنوز در حال انجام بررسی‌های لازم برای تحریم «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران است. 

اخبار سیاسی- این مقام ارشد دولت آمریکا که مایل به افشای نامش نبود، حاضر به تائید هیچ‌گونه طرحی برای قرار دادن نام محمدجواد ظریف در فهرست تحریم‌ها نشد.

به نوشته وبگاه «فرانس -24» این مقام آمریکایی در این زمینه اظهار داشت: «ما به وضوح در حال بررسی راه‌های مختلف برای تحریم بیشتر تهران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مشخص، وزیر خارجه ایران نیز مورد نظر است.»

محمد جواد ظریف چند روز پیش در مصاحبه‌ای با روزنامه «نیویورک‌تایمز» به احتمال قرار گرفتن در فهرست تحریم‌های آمریکا واکنش نشان داد و گفت که ملکی در خارج از ایران ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تحریم آمریکا ایران دولت آمریکا واشنگتن وزیر خارجه ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!

مجری الجزیره خطاب به «مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مجری الجزیره خطاب به «مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: درباره برخورد خشن با دانشجویان صحبت می‌کنم؛ هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست.

این مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت دانشجویان می‌توانند نظراتشان را در ملک خصوصی یا فضای مجازی بیان کنند که مجری در واکنش به این اظهار نظر گفت: استدلال و بهانه شما را حتی در کشورهایی که غیردموکراتیک و استبدادی می‌خوانید هم نشنیده‌ایم.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • تحریم ۱۳ فرد و شرکت آمریکایی توسط ایران
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!