Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@13:24:26 GMT

جذب مدرس برای تدریس به کودکان حاشیه شهر

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۰۸۳۷

جذب مدرس برای تدریس به کودکان حاشیه شهر

کانون خیریه حس هفتم دانشگاه فردوسی مشهد در راستای طرح تدریس تابستانه برای کودکان حاشیه شهر  مدرس جذب می‌کند.
مجتبی مشمول در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، با اعلام این خبر اظهار کرد: کانون خیریه حس هفتم برای طرح تدریس تابستانه  به کودکان حاشیه شهر در زمینه‌های خلاقیت، کتاب‌خوانی، مهارت‌های زندگی، نقد فیلم، قرآن، ورزش، زبان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..  مدرس جذب می‌کند.
دبیر کانون حس هفتم دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: جلسه توجیهی برای علاقه‌مندان پنجشنبه، 20 تیر 98 در کانون فرهنگی دانشگاه فردوسی برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: لازم به ذکر است که تنها دانشجویانی می‌توانند در این جلسه حضور پیدا کنند و برای تدریس معرفی می‌شوند که اهل مشهد باشند و در همین شهر زندگی می‌کنند. 
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال خلاقیت قرآن کودکان مهارت های زندگی نقد فیلم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

 سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی وضعیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و پارک علامه در منطقه هفت شهرداری به همراه داریوش آقاسی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و فرامرز نجف پور مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز و تعدادی از مسئولین ذیربط از این پارک و کانون بازدید کردند.

فرماندار اهواز در این بازدید با اشاره به مشکلات موجود فضای داخلی و حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و همچنین وضعیت پارک علامه، از رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت موجود با تلاش و همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و شهرداری منطقه هفت و با استفاده از ظرفیت حوزه بسیج منطقه خبر داد.

موالی زاده می گوید: پارک علامه با مساحتی بیش‌از چهار هکتار بین خیابان علامه و شهید طاهری واقع شده ‌است که محلات بیست‌متری شهرداری، چهارصددستگاه و کوی آل صافی از این پارک استفاده می کنند. وضعیت‌موجود شایسته مردم این منطقه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • فیلم| کارشناسان عرب‌زبان: حب و بغض را در مورد ایران کنار بگذاریم،راهبرد منطقه‌ای ایران باید در دانشگاه‌ها تدریس شود
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟