Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنکی از دلایل انتخاب بارسا گفت.

طرفداری - فرنکی دی یونگ، هافبک جدید بارسلونا از انگیزه زیادی که برای شروع کارش دارد، گفت.

دی یونگ 22 ساله که اخیرا با قراردادی به ارزش 86 میلیون یورو با احتساب پاداش‌ها از آژاکس راهی بارسلونا شده، فصل گذشته خودش را به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دنیا ثابت کرد. دی یونگ بهترین بازیکن فصل لیگ هلند هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که چند روز پیش به هواداران بارسا معرفی شد، ظاهرا انتظار دارد علی رغم رقابت شدیدی که در خط میانی بارسا وجود دارد، در اکثر بازی‌ها فیکس باشد.

به گزارش موندو دپورتیوو، فرنکی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه گفت:

می‌خواهم در اغلب بازی‌ها در ترکیب اصلی باشم. به نظرم همه بازیکنان تیم همین را می‌خواهند. من هم مثل بقیه. باید به سختی در تمرینات تلاش کنم تا نشان دهم در زمین بازی چه کارهایی از من ساخته است. امیدوارم در ترکیب اصلی تیم باشم. چرا بارسا؟ چون بارسا همیشه تیمی بود که می‌خواستم در آن بازی کنم. حالا به آن رسیدم. این دلیل اصلی انتخابم بود. از طرفی بارسا همیشه به دنبال ارائه فوتبالی هجومی و جذاب است تا هوادار از آن لذت ببرد. بارسا با داشتن تنی چند از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال، همیشه جام‌های زیادی هم می‌برد. این، تصویر بارسلونا از نگاه دیگران است. به همین خاطر بسیار مفتخرم که امروز بازیکن این باشگاه هستم. بارسا همواره رویای من بوده و تلاش می کنم از لحظه لحظه حضورم در این تیم نهایت لذت را ببرم.

فلسفه فوتبال آژاکس و بارسلونا یکسان و مشابه است. دلیل آن هم واضح است؛ کرایوف. به همین خاطر هم هست که این دو باشگاه روابط فوق العاده‌ای با هم دارند. تا جایی که من می‌بینم، آژاکس و بارسا دقیقا به دنبال ارائه یک سبک از فوتبال هستند.شخصا دوست دارم جذاب بازی کنم تا هوادار لذت ببرد چون آنها برای لذت بردن به ورزشگاه می‌آیند. این بخشی از فلسفه کرایوف است که در خون بارسا و آژاکس هم وجود دارد.

انتظارات در بارسا مشخصا نسبت به آژاکس بالاتر است. می‌دانم کسی از آژاکس توقع قهرمانی در اروپا را ندارد. گرچه آنجا هم فشارها بسیار زیاد است و در لیگ و جام حذفی هلند، آژاکس محکوم به پیروزی در همه مسابقات است. همه این‌ها باید در کنار ارائه یک فوتبال جذاب هم باشد. در بارسا هم شرایط همین است با این تفاوت که باید لیگ قهرمانان هم فتح شود. هم من و هم باشگاه مشتاق هستیم امسال لیگ قهرمانان را ببریم. امیدوارم به این هدف برسیم. البته مشخص کردن اهداف تیم برای فصل پیش رو وظیفه من نیست اما اعتقاد دارم وقتی در بارسا هستید، یعنی محکوم به قهرمانی در همه جام‌هایید.

مقایسه با اساطیری چون بوسکتس، اینیستا و ژاوی؟ دوست ندارم خودم را با این بازیکنان مقایسه کنم. بارسا در طول تاریخش همواره هافبک‌های بزرگی داشته است. در واقع فوتبالی که بارسا بازی می‌کند، ایده آل یک هافبک است. بارسا تیمی است که در اغلب بازی‌ها مالکیت فراوانی دارد و کنترل توپ و میدان در اختیارش است. این برای هافبک اهمیت زیادی دارد. واقعا مشتاقم دوشنبه از راه برسد و با هم تیمی‌های جدیدم تمرین کنم. دوست دارم در کنارشان تمرین و بازی کنم و جام‌های زیادی ببرم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!

وضعیت روکه در بارسلونا روز به روز در حال پیچیده‌ترشدن است

طرفداری | علی‌رغم پرداخت مبلغ هنگفتی برای انتقال ویتور روکه و حضور زودهنگام او برای پر کردن جای مصدومان بارسا، این بازیکن 19 ساله برزیلی در تیم تحت هدایت ژاوی جایی در ترکیب اصلی ندارد. با نزدیک شدن به پایان فصل، روکه تنها 310 دقیقه در 13 بازی لالیگا به میدان رفته که از این تعداد، تنها دو بازی را به عنوان بازیکن فیکس آغاز کرده است.

روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!

همین موضوع، باعث ناراحتی شدید روکه و مدیربرنامه‌های او شده‌است. آندره کوری، ایجنت ویتور روکه، در گفتگو با موندو عصبانیت خود از وضعیت موکلش را ابراز کرد و حتی مدعی شد که در صورت عدم بهبود شرایط، به فکر قطع همکاری با بارسلونا خواهد بود:

ویتور روکه به صورت قرضی بارسلونا را ترک نخواهد کرد، اگر قرار به جدایی باشد، او به طور دائمی جدا خواهد شد. او سزاوار دقایق بیشتری است، هیچکس نمی داند که چرا بیشتر به ویتور بازی نمی دهند. ژاوی هرگز با ویتور صحبت نکرده است و من این وضعیت را درک نمی کنم. این درست نیست. بهترین تصمیم برای ویتور روکه ماندن در بارسلونا است، اما اگر این اتفاق امکان پذیر نباشد و وضعیت بهبود پیدا نکند، ما برای جدایی دائمی او تلاش خواهیم کرد. من متوجه نمی شوم! ژاوی به فرمین لوپز، پائو کوبارسی و لامین یامال فرصت داد، در حالی که او هیچ وقت به روکه اعتماد نکرد.

ایجنت روکه در ادامه از هواداران بارسلونا نیز انتقاد کرد:

ببینید چه اتفاقی برای وینیسیوس در رئال مادرید افتاد. 2 فصل و نیم طول کشید تا وینیسیوس به ترکیب اصلی برسد. اما اینجا در بارسلونا، در عرض 2 ماه هرج و مرج ایجاد می شود و مردم می خواهند به جای کمک به ویتور روکه، او را بکشند. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • بارسلونا باید این بازیکن را بفروشد
  • حسن خجسته : به واسطه های چند رجال سیاسی گفتم با هیچ کسی ملاقات نمی کنم /می خواهم در مجلس مستقل باشم
  • برادر همسر رهبر انقلاب: به واسطه های چند رجال سیاسی گفتم با هیچ کسی ملاقات نمی کنم /می خواهم در مجلس مستقل باشم
  • ده‌‌روسی: جلوی بارسا برگشتیم، این‌بار هم می‌توانیم
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!