Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@20:07:21 GMT

امکان‌ دور زدن رجیستری موبایل از طریق پاسپورت

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۱۳۱۰

وزیر ارتباطات گفت: قاچاقچیان برای دور زدن طرح رجیستری، با اجاره پاسپورت زائران کربلا، گوشی‌ها را رجیستر می‌کنند.

به گزارش شریان نیوز،  محمد جواد آذری جهرمی امروز در مراسم افتتاح سامانه طرح نوآفرین ۹۸ در جمع خبرنگاران گفت: در هفته آینده وزرای ارتباطات آذربایجان، ترکیه، روسیه و ایران در تهران نشست چهارجانبه‌ای را برای ایجاد بازار مشترک حوزه فناوری اطلاعات و فعالیت‌های مشترک خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است نشست های چهارجانبه ای به تفاهم‌نامه هایی منجر شود.

وی افزود: این تفاهم نامه ها در الکامپ پیگیری خواهد شد و ملاقات های جداگانه ای را در این نمایشگاه ترتیب خواهیم داد.

آذری جهرمی در خصوص‌اختلال در جی پی اس گفت: منشا اختلال ها مشخص بوده و شناسایی شده است؛ سازمان تنظیم مقررات این اختلال را شناسایی کرده است.

وی ادامه داد: این اختلال باید رفع شود؛ شورای عالی امنیت ملی پیگیر این قضیه بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: هر گونه فرستادن سینگال باید با اجازه باشد شکایتی در دادسرای تهران و سازمان تنظیم مقررات ارسال شده است.

جهرمی گفت: شورای عالی امنیت ملی هم اعلام کرد که این اتفاق نباید رخ دهد و آخرین وضعیت این اختلال در حال پیگیری است.

وی در خصوص رجیستری گفت: دور زدن رجیستری از طریق سیم کارت وجود دارد و قاچاقچیان به این شکل رجیستری را دور می زنند.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: قاچاقچیان برای دور زدن طرح رجیستری به سراغ کاروان های کربلا می‌روند و با اجاره پاسپورت زائران، گوشی ها را رجیستر می کنند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • وزیر نفت: تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان