Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیرباز بازیگر فیلم سینمایی اخراجی‌ها، عکس‌هایی دیده نشده از مجید سوزوکی واقعی (شهید مجید خدمت) را منتشر کرد.

به گزارش شریان نیوز،    حتما بارها نام «مجید سوزوکی» شخصیت اصلی داستان فیلم اخراجی‌های ۱ را که به کارگردانی مسعود ده‌نمکی روی پرده سینما رفت، شنیده‌اید؛ فیلمی که با استقبال خوبی از طرف مخاطبان روبرو شد و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های دوران خود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت واقعی مجید سوزوکی با نام «شهید مجید خدمت» در دنیای واقعی وجود داشت که این فیلم بر اساس بخشی از داستان زندگی او ساخته شده است؛ شهیدی که از اراذل و اوباش تهران بود و به طور معجزه‌آسایی مسیر زندگی‌اش تغییر کرد تا در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به تازگی کامبیز دیرباز که در اخراجی های ۱ نقش مجید سوزوکی را بازی کرده بود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش تصاویری از مجید خدمت یا همان شخصیت مجید سوزوکی فیلم را منتشر کرد.

در متن این پست آمده است:

«عکس هایی دیده نشده از
یلِ اتابک
داش مجید خدمت
یا همون مجیدسوزوکی خودمون
که بنده با افتخار نقشش رو بازی کردم،
روحش شاد و یادش تا ابد گرامی باد»

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه

تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به طور همزمان هر دو بازیکن ایرانی را در اختیار نداشته و مصدومیت کاری کرده تا آنها در بازی‌ها و تمرینات غایب باشند.

تمرینات کایسری اسپور در روزهای اخیر و پیش از دیدار امشب مقابل کاراگومروک در حالی پیگیری شده که تصویری از علی کریمی و مجید حسینی مثل هفته‌های گذشته در آن دیده نمی‌شود و با این شرایط بعید نیست آنها در دیدارهای بعدی هم غایب باشند.

مجید حسینی در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی برای کایسری اسپور انجام داده، اما مصدومیت در دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ کاری کرده تا او در ماه‌های گذشته نتواند به میدان برود و در تمرینات باشگاه ترکیه‌ای هم غایب است.

علی کریمی نیز که در 28 مسابقه فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، در سه دیدار اخیرشان به دلیل انجام عمل جراحی روی کمر نتوانسته حضور داشته باشد که امشب هم در مسابقه کایسری اسپور در هفته سی و پنجم لیگ برابر کاراگومروک غایب است و دور از لیست قرار دارد.

 

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • دلیل واقعی پاسخ منفی رانگنیک به بایرن چه بود
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • سوزوکی هایابوسا: شاهین ژاپنی 25 ساله شد! (اینفوگرافی)
  • سوزوکی هایابوسا ؛ شاهین ژاپنی نسخه بیست و پنجمین سالگرد (اینفوگرافی)
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال