Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمی، از برگزاری مسابقات ورزشی در فضای مجازی به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود خبرداد.

«محمدابراهیمی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در فضای مجازی و احیاء و اجرای بازیهای سنتی و بومی و محلی در سطح شهرستان شاهرود گفت: به‌مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و به جهت فراهم آوردن محیطی سالم، مناسب برای نوجوانان و جوانان و ایجاد روحیه نشاط میان آنان در فضای مجازی، مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود با بیان اینکه در این مسابقات ورزشی که در سال‌های گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی نوجوانان و جوانان همراه شده، که بیش از هزار نفر شرکت کرده‌اند اضافه کرد: تاکنون در سطح استان سمنان چنین استقبالی از برنامه ورزشی در فضای مجازی بی‌سابقه بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می توانند به دفتر اصلی مؤسسه به نشانی خیابان ۲۲ بهمن شاهرود مراجعه کنند اظهارداشت: این مسابقات ورزشی به‌مناسبت فصل تابستان و به‌مدت دو ماه در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین‌الحرمین و شعبه‌های آن در سطح شهرستان شاهرود و در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

 به گفته ابراهیمی در پایان آن نیز نفرات برگزیده جوایزی اهداء خواهد شد. 

 

مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود در ادامه با بیان اینکه زندگی شهرنشینی موانع زیادی را برای انجام بازی‌های محلی و بومی به وجود آورده است اضافه کرد: امروزه بازی‌های دنیای مجازی جای بازی‌های محلی را گرفته و اکثر افراد به دلیل استفاده بیش از حد از بازی‌های رایانه‌ای بیشتر به بیماری‌های گوناگون دچار می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه استان سمنان همچون دیگر استان‌های کشورمان از فرهنگ غنی و پرباری برخوردار است تصریح کرد:در این میان با شناخت بازی‌های بومی و محلی استان که علاوه بر بار فرهنگی، از جذابیت و تنوع بالایی نیز برخوردارند، نه تنها می‌توان تاریخ و سنن را به شکلی پویا و عمیق به نسل‌های آینده منتقل کرد، که از آن به عنوان بهانه‌ای برای گریز از عواقب اعتیاد به تکنولوژی و معنا و مفهوم بخشی دوباره به زندگی استفاده کرد.

 

ابراهیمی، احترام به دیگران، درک مفهومی و عملی رقابت سالم، دستیابی به مهارت پذیرش شکست، کار گروهی، همکاری و همیاری با دیگران برای رسیدن به یک هدف مشترک، ایثار و فداکاری، تلاش جسمی و فکری، اهمیت راستی و صداقت را نمادهایی از ورزشهای بومی و محلی  عنوان کردوافزود: آشنایی کودکان با بازی‌های محلی و بومی در عصر اینترنت و بازیهای رایانه‌ ای موجب خواهد شد تا آنها در بزرگسالی کمتر از مشکلات و سختی‌های روحی زاییده زندگی شهری زجر کشیده و با کوچک‌ترین ناراحتی عصیانی و خشمگین ‎شوند.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مسجد جشن های دهه کرامت قم رئیس قوه قضاییه آیت الله حسینی شاهرودی روزنامه بیرجند خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، جشنواره کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان سمنان با عنوان "سمنان، پایتخت شهرهای جاده ابریشم" "گرامیداشت جانباز مدافع حرم، پهلوان هادی خاکپاش و شهدای ورزشکار استان سمنان" روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن بزرگ غدیر شهر سمنان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات حدود ۱۷۰ کشتی گیر آزاد و۲۰ تا کشتی گیر فرنگی در قالب ۱۷ تیم برگزار شد و درپایان نفرات اول و دوم و سوم مشترک به شرح زیر معرفی شدند

گفتنی است با نظر کمیته فنی محمدمهدی دروهی از باشگاه شهید صدرزاده سمنان به عنوان فنی ترین کشتی گیر و پرویز ایمانی از فولاد محله برترین مربی و باشگاه دلاوران سمنان بهترین باشگاه معرفی شدند

✓وزن ۳۵ کیلوگرم: محمد مهدی دروهی (باشگاه شهید صدرزاده سمنان)-مهدی رضوانی (بسطام) و کیان رشمه و محمدرضا محمدی(گرمسار)

✓وزن ۳۸ کیلوگرم:سید حنطه طباطبایی(باشگاه ولیعصر عج)-ماهان فولادی(فولاد محله) و متین کردی(باشگاه نورانی),محمدرضا داودی زاده (دامغان)

✓وزن ۴۱ کیلوگرم: متین چنگیزی (فولاد محله)-علی اقیان (باشگاه دلاوران) و امیر عباس بوربور(گرمسار),مهدی غلامی (شاهرود)

✓وزن ۴۴ کیلوگرم: احسان رضایی(دلاوران)- ابوالفضل امیر احمدی (دامغان) و صدر نیکدل (گرمسار) ،امیر علی بلوچی (آیندگان)

✓وزن ۴۸ کیلوگرم: امیررضا شجاعی (ولیعصر عج)- امیر حسین امیر احمدی (دامغان) و ابوالفضل تات (گرمسار) ، محمد باقر احمدی(نردین)

✓وزن ۵۲ کیلوگرم: سید ابوالفضل یوسفی (دامغان) - احمدرضا اصغری (نردین) و یزدان اسکندری(شاهرود),محمد حسین تیموری (میامی)

✓وزن ۵۷ کیلوگرم: امیر علی وجدانی(شاهرود)- سجاد نوروزی (میامی) و امیر علی کریمی (شاهرود), امیر مهدی عباسی (فولاد محله)

✓وزن ۶۲ کیلوگرم: مهدی عجم اکرامی (شاهرود)- سید عادل موسوی (فولاد محله) و بنیامین حاج عیدی (دامغان) ،احد عوامی (سرخه)

✓وزن ۶۸ کیلوگرم: رهام برزگر (فولاد محله)-محمد طاهر احمدیان (باشگاه نورانی) و امیر عباس لطفی (شاهرود) ، امیر عباس باقری (شاهرود)

✓وزن ۷۵ کیلوگرم : امیر علی یزدانی (دلاوران) - زانیار گل محمدی (گرمسار) و هادی رحمانیان (شاهرود),ماهان امین نژاد (دامغان)

✓وزن ۸۵ کیلوگرم : علیرضا زیاری (دلاوران)- علی اکبر میرآخورلی(گرمسار) و محمد پورچه (سرخه) ،امیر علی پارسا (دلاوران)

✓وزن ۱۰۰ کیلو گرم : سید مهزیار حسینی (دلاوران ) - عرفان گیلوری (گرمسار) ،محمد حسین افتخاریان (دامغان) ،حسین پهلوانی پور ( باشگاه شهید صدرزاده)

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900647

دیگر خبرها

  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد