Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@16:45:22 GMT

لرزش‌های مرکل

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۱۸۵۶

لرزش‌های مرکل

دیروز باز هم آنجلا مرکل صدراعظم آلمان در جریان استقبال از نخست وزیر فنلاند دچار لرزش شد. اتفاقی که برای سومین بار افتاد و این بار هم فیلم آن به صورت گسترده منتشر شد. این مسئله دیگر به آلمانی‌ها مربوط نمی‌شود و تقریبا در تمام کشورها کسانی هستند که اخبار مربوط به مرکل و شرایط جدید او را دنبال می‌کنند. یگانه خدامی

کاربران ایرانی هم با بازنشر ویدئویی که در آن مرکل دچار لرزش می‌شود و نوشتن درباره آن به این موج پیوستند: الناز: «یه رابطه‌ای بین سرودهای ملی و بدن مرکل هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان سیاستمداری که با نت‌های ملی به رعشه درمی‌آمد.»، آلما: «مرکل برای رسانه‌ها شده مانند جزایر ژاپن و اندونزی، تیتر براش می‌زنن لرزش سوم صدراعظم آلمان.»، شوکا: «عجیبه لرزش‌های آنجلا مرکل رو می‌بینم اعصابم خورد می‌شه و ذره‌ای برام مسخره و خنده‌دار نیست.»، فرشید سلطانی: «یکی بیاد مرکل از رو ویبره دربیاره. صدراعظم آلمان برای سومین بار لرزید»، شیوا: «فیلم لرزیدن مرکل چقدر ناراحت‌کننده و غم‌انگیزه.»، چوپان: «گسل آنگلا مرکل فعال شده. یه مدتیه بد میلرزه.»، مریم: «چرا طفلک مرکل اینقدر می‌لرزه تو مراسم‌ رسمی؟ اینقدرم دلم سوخت این‌دفعه. استرس گرفتم اصلا.»، محدی: «الان خبر خوندم که نوشته بود آنگلا مرکل دوباره دچار لرزش شده! سالهاست سیاستمدار‌ها با صادرات اسلحه باعث کشته شدن هزاران آدم بیگناه می‌شن، نه مرکل، کل دنیا! بالاخره نباید یه روزی باید تقاص این خون‌ها تو این دنیا پس گرفته بشه؟ نباید رنجی رو که به مردم چشوندن رو بچشن؟»، نعیم: «عجیبه‌ها ، تا قبل سرود کاملاً عادیه»، سمانه فائزی: «چرا هیچ کی اهمیت نمی‌ده؟ شاید مریضی چیزیه حالا»، مریم: «چقدر این زن قویه با اینکه سنش بالاست. تازه بعدشم با اینکه حالش خراب بود خیلی شیک و مجلسی مهمونش رو هدایت کرد. من‌به سن این خانم برسم هفت تا کفن پوسوندم.»، مضر: «کاش یکی از ستینگ آنجلا مرکل، تیک ویبره رو برداره»، فرشادینو: «با لرزش بدن آنگلا مرکل انقدر متمدنانه برخورد می‌کنن که این زبون بسته بالاخره یه روز می‌ترکه»، ایمان: «آنگلا مرکل باز هم لرزید! 1. ایشون ویبره وصل کرده به خودش 2- زمین لرزه زیر پاشون میاد 3- کار خداست. مسئولین ژئوفیزیک آلمان رسیدگی بفرمایید.»، اعظم اینا: «تیتر بعدی ایسنا: مرکل برای چهارمین بار لرزید. این چه تیتریه آخه؟ به مثابه یه منطقه روی گسل زلزله باهاش برخورد کرده».

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد

«موسسه اقتصادی آلمان» از رشد بیکاری در این کشور به بالاترین رقم در یک دهه اخیر خبر داد.

به گزارش مشرق، ضعف اقتصادی آلمان بالاخره به بازار کار این کشور آسیب زد به‌طوریکه پیش‌بینی می‌شود تعداد کارگران بیکار به بالاترین رقم در حدود یک دهه گذشته برسد؛ این را مطالعات «موسسه اقتصادی آلمان» اعلام کرده است.

بر اساس این مطالعاتی که امروز منتشر می‌شود، بیکاری در این کشور به طور متوسط به کمی کمتر از ۲.۸ میلیون نفر افزایش خواهد یافت که بالاترین رقم از سال ۲۰۱۵ به شمار می‌رود.

کارشناس بازار کار موسسه اقتصادی آلمان، هالگر شیفر می‌گوید، با وجود رکود پارسال، بازار کار آلمان تقریبا ثبات داشت اما امسال برلین دارد پی‌آمدهای بحران اقتصادی را با قوت بیشتری احساس می‌کند.

در سال ۲۰۰۵ هم بیکاری در آلمان به ۴.۹ میلیون نفر رسیده بود که به آلمان «مرد بیمار اروپا» می‌گفتند.

بر اساس پیش‌بینی این موسسه، نرخ بیکاری آلمان در سال جاری میلادی به ۶ درصد افزایش می‌یابد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • چالوس دوبار لرزید
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد