Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@21:37:20 GMT

آیفون‌های ۲۰۱۹ بدون قابلیت لمس سه‌بعدی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۱۸۶۹

آیفون‌های ۲۰۱۹ بدون قابلیت لمس سه‌بعدی

گزارش‌های زیادی در مورد حذف این قابلیت در آیفون‌های جدید منتشر شده است و در این رابطه می‌توانیم به اظهارنظرهای تحلیلگران مختلف هم اشاره کنیم. همچنین لازم به ذکر است که آیفون XR از این قابلیت بهره نمی‌برد که البته این موضوع به قیمت پایین‌تر این گوشی نسبت داده می‌شود.

حالا که به عرضه آیفون‌های ۲۰۱۹ نزدیک می‌شویم، حجم اخبار مربوط به آن‌ها هم افزایش یافته و با توجه به تغییرات اعمال شده در iOS ۱۳، حذف این قابلیت در آیفون‌های جدید کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، اپل با  این کار هزینه‌های ماژول‌های لمسی مربوط به نمایشگر آیفون‌ها را کاهش داده است.

در رابطه با نمایشگرها هم این سایت گزارش جدیدی منتشر کرده است. در حال حاضر، پنل‌های اولد آیفون X، آیفون XS و XS مکس صرفا توسط سامسونگ ساخته می‌شوند و پنل‌های اولد مربوط به تاچ‌بار مک‌بوک پرو و اپل واچ هم توسط ال‌جی تولید می‌شوند زیرا نوع ساخت و فناوری آن‌ها کمی فرق دارد.

اپل برای قطعات مختلف، علاقه‌ی زیادی به همکاری با تامین‌کنندگان گوناگون دارد تا در این زمینه بتواند قیمت‌ها را کاهش دهد. یکی از بخش‌هایی که اپل چندان دست بازی ندارد، همین پنل‌های اولد است که حالا طبق این گزارش، اپل مشغول مذاکره با کمپانی چینی BOE برای تامین بخشی از پنل‌های اولد موردنیاز خود است. البته همانطور که گفتیم، این موضوع هنوز نهایی نشده است.

کد خبر 447308

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه علنی نوبت صبح امروز_ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت_ مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

نمایندگان مجلس روز گذشته و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» را تصویب کردند.

جدول شماره ۸ مربوط به «برآورد تملک دارایی‌های مالی» نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

گزارش کمیسیون تلفیق درباره ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

کد خبر 749236

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی
  • واکنش وزیر کشور به گزارش مربوط به نیکا شاکرمی؛ عملیات روانی است
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد