Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@18:19:59 GMT

امین حیایی با «شعله ور» به خانه‌ها می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۱۸۷۹

امین حیایی با «شعله ور» به خانه‌ها می‌آید

ساعت24 - فیلم سینمایی «شعله‌ور» ساخته حمید نعمت‌الله و با بازی امین حیایی و زری خوشکام به شبکه نمایش خانگی آمد. این فیلم زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است.

فیلم سینمایی «شعله‌ور» به کارگردانی حمید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته‌آ مهدی نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شعله‌ور» در جشنواره فیلم فجر در شش رشته کاندید دریافت سیمرغ بلورین شد و امین حیایی توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند. در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای‌ ایران نیز دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد به امین حیایی و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه به حمید نعمت‌الله و هادی مقدم دوست برای فیلم «شعله ور» اهدا شد، همچنین جایزه بهترین موسیقی فیلم به سهراب پورناظری برای ساخت موسیقی این فیلم تعلق گرفت. 

فیلمنامه «شعله‌ور» به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت‌الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او و همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

فیلم سینمایی «شعله‌ور» نخستین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سپس ۱۴ مرداد سال ۹۷ در سینماهای سراسر کشور به اکران عمومی درآمد و در نهایت به فروش یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومانی دست پیدا کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: امین حیایی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، این حملات در نابلس، الخلیل و رام الله انجام شد و به شهادت ۵ شهروند فلسطینی انجامید و خسارات زیادی به خودرو‌ها و املاک مردم وارد شد.

در این ماه ۱۷۲ جریب از اراضی روستای عرب التعامره در شرق بیت لحم برای توسعه شهرک صهیونیستی سیدی بار توسط دشمن مصادره شد.

همزمان «بتسلیل اسموتریچ» وزیر دارایی صهیونیستی از تصویب طرح تبدیل ۵ تجمع مسکونی صهیونیستی به شهرک قانونی در کرانه باختری خبر داد.

رژیم صهیونیستی در ماه آوریل ۳۳ تاسیسات فلسطینی، ۸ خانه مسکونی، ۳ خانه غیرمسکونی، ۵ تاسیسات کشاورزی را در قدس، طولکرم، اریحا و الخلیل و ۱۸ خانه و تاسیسات فلسطینی در رام الله، سلفیت و البیره را منهدم کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • عکسی که بهنوش بختیاری از اتاق گریم منتشر کرد
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • حامیان فلسطین خانه رئیس دانشگاه کلمبیا را محاصره کردند+ فیلم
  • کتاب «معجزه شکرگزاری» کلید رضایت خاطر درونی را بیان می‌کند
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • عکس | چهره متفاوت بهنوش بختیاری و امین حیایی در اتاق گریم
  • ساخت یک شعله سه بعدی از سیاهچاله با استفاده هوش مصنوعی