Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@23:52:04 GMT

فیلم | بیت کوین چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۱۹۴۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 7 MB

به گزارش خبرآنلاین؛ اکثر کشورهای جهان بیت کوین را به رسمیت نمی‌شناسند ولی بیت کوین یک نوع پول جادویی اینترنتی است که ارزش زیادی پیدا کرده.

پول‌هایی که بدون نیاز به بانک، قرار ملاقات یا هر واسطه دست‌وپا گیری، تنها با اینترنت بین مردم دست به دست می‌شوند.
این یعنی انتقال بدون محدودیت شخصی، زمانی و مکانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیت کوین مثل حساب‌های بانکی هم نیست که به بعد از مدتی راکد و مسدود شود.
.
استخراج بیت کوین تقریبا چیزی شبیه جست‌وجو در فضای اینترنت.

استخراج‌کننده، برای داشتن یک کیف پول دیجیتالی تنها به یک کلیک و دانلود نرم‌افزار آن نیاز دارد.

مبادله‌های ارزی در این نوع از استخراج پول، زمانی رخ می‌دهد که بتوانید بیت کوین خود را دو یا چند برابر بیشتر بخرید یا بفروشید.


شرکت‌های مُبَلغ این تجارت اینترنتی می‌گویند بیت کوین برای مشاغل کوچک و آزاد یک معامله سودآور است چرا که هیچ شرط اولیه‌ای برای شروع معامله ندارد.
از سوی دیگر می‌تواند بستر مناسبی برای رشد مشاغل بیشتر هم باشد.

یک دستگاه استخراج می‌خواهد که تقریبا روزی ۹دلار درآمدزایی می‌کند و ارزش هر بیت کوین کامل به ریال بیش از ۳۰۰میلیون تومان است.

ارز بیت کوین تغییر بزرگی در نظام سرمایه‌گذاری جهانی ایجاد کرده و باعث شده سوداگران زیادی به دنبال استخراجش باشد.

این تجارت در ایران بازار داغی دارد چون قیمت برق بسیار ارزان است.
در ماه‌های گذشته مشخص شده حتی ارگان‌های دولتی دست به این مدل از درآمدزایی زدند.  

از مزرعه استخراج در استودیوهای تلویزیونی و مساجد تا سیلوهای کشاورزی بیرون شهر.
حالا وزارت نیرو برای مبارزه با این تخلف قصد دارد قیمت برق استخراج بیت کوین را به ۷ سنت در هر کیلووات برساند تا سود برق یارانه‌ای مردم به جیب تولیدکنندگان بیت کوین نرود.

در ایران تجارت هر نوع ارز دیجیتالی با اعلام بانک مرکزی ممنوع است اما انجمن بلاک‌چین به طور رسمی فعالیت دارد و استخراج این سکه‌ها انگار ممنوع نیست!

البته اگرچه دستگاه‌های استخراج بین ۱۰ تا ۲۵ میلیون قیمت دارند اما برای کاربران خانگی که وسوسه این نوع تجارت را دارند باید گفت با گرانی قیمت برق در الگوی مصرف، استخراج بیت‌کوین صرفه اقتصادی خود را از دست می‌دهد.

61263

کد خبر 1278509

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال ارز دیجیتالی ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس خودرو باشگاه استقلال سینمای ایران دونالد ترامپ لیگ برتر نوزدهم خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا پوربه روز یکشنبه اظهار کرد: گزارشی مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستا‌های فاروج دریافت شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج ادامه داد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده شد که در داخل آن ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال بود.

سرهنگ پوربه خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ماینر، دستگاه تولیدکننده رمز ارز (نوعی دارایی دیجیتال) است که به صورت غیرمتمرکز تولید و نگهداری می‌شود و برای استخراج آن‌ها باید محاسبات ریاضی پیچیده‌ای توسط رایانه به‌صورت مستمر انجام شود که مستلزم مصرف برق زیادی است.

متوسط انرژی مورد نیاز برای استخراج هر بیت‌کوین به عنوان اولین رمزارز ساخته شده، حدود ۳۰۰ مگاوات ساعت برآورد می‌شود که این انرژی به صورت متوسط معادل مصرف برق بیش از ۳۵ هزار واحد مسکونی در یک روز است.

شهرستان فاروج با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • پای بیت کوین به معاملات مسکن تهران باز شد
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!