Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رونمایی نیرو‌های یمنی از تسلیحات جدید بومی شامل موشک هدایت شونده «قدس ۱»، پهپاد «صماد ۱»، «صماد ۳» و «قاصف کی ۲» در نمایشگاه «صالح الصماد» سبب جلب توجهات بین المللی به افزایش توانمندی‌های نظامی و دفاعی بومی در این کشور شده است.

فرانت استورم در گزارشی با انتشار تصاویر تسلیحات جدید بومی یمنی، رونمایی از این تسلیحات را در واقع تاکیدی بر این واقعیت که نیرو‌های یمنی به مرحله پیشرفته‌ای در زمینه صنایع نظامی رسیده اند، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تسلیحات جدید پس از جواب دادن در چندین عملیات موفقیت آمیز و نشان دادن اثربخشی و دقت خود به نمایش عمومی درآمدند.

به گزارش این پایگاه، پهپاد صامد ۳ و قاصف کی ۲ تاکنون مکررا در عملیات مختلف مورد استفاده قرار گرفته بودند، اما هنوز به نمایش عمومی در نیامده بودند.

در همین حال آر. اس. ان در گزارشی با اشاره به سرنگونی یک پهپاد آمریکایی در آسمان یمن توسط نیرو‌های یمنی ضمن انتقاد از مداخله گسترده واشنگتن در این جنگ، به افزایش توانمندی نظامی و دفاعی نیرو‌های یمنی تاکید کرد.

مقام‎های آمریکایی اعلام کردند هواپیما‌های بدون سرنشین آمریکایی برای دادن هشدار به عربستان در مورد حملات موشکی نیرو‌های یمنی در این کشور گشت‎زنی می‌کنند.


بلومبرگ نیز خبر رونمایی از این تسلیحات را با تاکید بر بومی بودن آن‌ها پوشش داد.

نیرو‌های یمنی موفق شدند توانمندی خود در زمینه صنایع نظامی و دفاعی را در سال‌های اخیر و در میانه تجاوزات چهار ساله عربستان به شکل گسترده‌ای افزایش دهند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

رونمایی یمن از تسلیحات بومی؛ موشک‎ها و پهپاد‌هایی که عمق خاک متحاوزان را نشانه می‎روند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار بین الملل موشک یمن پهپاد یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از پهپاد نظامی مهاجر در جاده‌های فارس!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 پهپاد مهاجر ۴ که با نام هدهد نیز شناخته می‌شود، به عنوان یک پهپاد شناسایی و رزمی برای رصد جاده‌های استان فارس و برخورد با خودروهای متخلف به کار گرفته شده است. تصاویر عملیات پهپادی ترافیکی با این پهپاد نظامی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دستور روسیه برای افزایش تولید تسلیحات
  • فیلم استفاده متفاوت از پهپاد نظامی در استان فارس برای اولین بار
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • استفاده از پهپاد نظامی مهاجر در جاده‌های فارس!
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی