Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار و بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت : باید از این ظرفیت و توان در جهت برگزاری این یادواره نهایت بهره گیری را کرد چرا که برگزاری این کنگره اتفاقی بزرگ در تاریخ ایلام است و از اهم واجبات است که همه پای کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نقش ژاندارمری و شهربانی در روز‌های آغازین دفاع مقدس در دفاع از میهن اسلامی غیر قابل انکار است اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا نقش ارزنده این نیرو‌ها و نیروی انتظامی در دفاع از تمامیت ارضی کشور به نحو مطلوب در حاشیه برگزاری این کنگره به نمایش در آید.

سردار یاری در خصوص مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان نیز ابراز کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با یک هنر، تدبیر و شیوه مطلوب و برجسته شکل گرفته است و با طراحی خوبی که در قالب تمثال و چینش آثار سه هزار شهید ایلام کاری تحسین برانگیز است.

فرمانده انتظامی ایلام افزود: آثار رزمندگان و ادوات جنگی، به تصویر کشیدن شهدا، سنگر‌ها و دیگر اقدامات فرهنگی کار‌های فاخری است که در این مرکز به چشم می‌خورد.

سردار یاری همچنین در حاشیه این دیدار از مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام به خاطر ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و تدفین شهدای گمنام عزیز در جای جای استان قدردانی کرد و گفت: ما قدردان زحمات شما هستیم و هر کمکی از دست این جانب برآید کوتاهی نمیکنم.

فرمانده انتظامی ایلام به بحث تأثیرگذاری یادمان‌ها و راهیان نور در ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان هم اشاره کرد و افزود: هرساله تعدادی از دانش آموزان بسیجی درقالب کاروان به این مناطق سفر می‌کنند و در قالب این کار فرهنگی که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز می‌باشد میراث پدران و برادران را در دفاع از اسلام و کشور اسلامی را از نزدیک تجربه می‌کنند.

سردار یاری در پایان از تلاش ودلسوزی دست اندرکاران این مجموعه در برپایی چنین فضای معنوی تقدیر و تشکر کرد و گفت: به یقین ما آثار و برکات این اقدامات را در جامعه خواهیم دید.

انتهای پیام/غ

تأثیرگذاری یادمان‌ها و راهیان نور در ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود