Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر پیشین فدراسیون والیبال گفت: اتفاقاتی مثل فرودگاه شیکاگو و مصاحبه‌هایی که کوبیاک انجام می‌دهد برای دستکاری انگیزه بازیکنان و تیم ملی ایران است. ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت تیم ملی والیبال پیش از آغاز مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019 اظهار داشت: روز گذشته با امیر خوش‌خبر (سرپرست تیم ملی والیبال) صحبت کردم و همه موارد و نگرانی‌های موجود را از ایشان پرسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و همه بازیکنان سرحال هستند‎.

افشاردوست ادامه داد: به نظر می‌رسد که شرایط روحی و روانی بسیار خوبی بر تیم‌ ملی حکم‌فرماست و می‌توانیم منتظر بازی‌های خوب و ادامه پیروزی‌های تیم ملی در مرحله نهایی باشیم. خوشبختانه بازیکنان به پیروزی عادت کرده‌اند و علاوه بر مسائل تکنیکی و تاکتیکی انگیزه آنها نیز بسیار بالاست. اگر به همین شکل و بدون استرس پیش برویم صاحب یکی از سکوهای لیگ ملت‌ها خواهیم شد‎.

مدیرعامل پیشین موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: اتفاقاتی مثل فرودگاه شیکاگو و مصاحبه‌هایی که کوبیاک انجام می‌دهد برای دستکاری انگیزه بازیکنان و تیم ملی ایران است خوشبختانه همه بازیکنان روی دیدارهای پیش رو تمرکز دارند و به دنبال پیروزی هستند.‎

سایت فدراسیون جهانی والیبال: ایران، تشنه قهرمانی است

 ملی‌پوش سابق والیبال ایران در مورد دیدار با لهستان گفت: لهستان تیم بسیار خوبی است که بدون ستاره‌های خود به آمریکا آمده است آنها والیبال را به خوبی بازی می‌کنند و این رشته، ورزش اول مردم لهستان به حساب می‌آید. بازیکنان لهستان سرویس، دفاع و حمله خوبی دارند ولی در تیم ایران نیز بازیکنان به خوبی سرویس می‌زنند و دفاع روی تور انجام می‌دهند. 

او ادامه داد: نوسان تیم ملی در موارد فوق، بسیار کم است و دریافت‌های اول بسیار خوب دست سعید معروف را برای بازیسازی کاملاً باز گذاشته است. فرماندهی او در زمین باعث شده تا امیر غفور و محمد موسوی جزو بهترین‌های مسابقات باشد. بازی اول مقابل لهستان برای ایران بسیار مهم است.‎

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط محمود افشاردوست والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمود افشاردوست والیبال محمود افشاردوست والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، شهریار مغانلو موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، شهریار مغانلو (آقای گل لیگ برتر) در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!