Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب کاملا مراقب اوضاع هستند و تمام قدرتشان را برای ارشاد و هدایت مسئولان و برخورد با فساد داخلی به کار می گیرند. ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، ششمین جلسه مشترک هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با کمیسیونهای داخلی دوره پنجم صبح امروز ( پنج شنبه 20 تیر) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله جنتی: شورای نگهبان برای داوطلبان تأیید صلاحیت نشده حق اعتراض قائل است

آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب کاملا مراقب اوضاع هستند و تمام قدرتشان را برای ارشاد و هدایت مسئولان و برخورد با فساد داخلی به کار می گیرند.

وی افزود: امروز هر چه از عزت و عظمت داریم به برکت هدایت و راهنمایی ایشان و قبل از ایشان نیز هرچه داریم از امام راحل بود.

آیت الله جنتی با بیان اینکه رهبر انقلاب درباره مقاومت تاکید زیادی دارند گفت:اسلام هرچه دارد از مقاومت کردن است. دشمن خیلی تلاش می کند تا مانع رشد توحید و خداپرستی شود و از این جهت از ابتدای دنیا مبارزه حق و باطل مستمر بوده است.امروز نیز با مسئله دشمنی های دیوانه وار آمریکا و دیگرانی که کمتر از آمریکا نیستند روبرو هستیم و پیروزی های خیلی خوبی داشتیم که دشمن از آن عصبانی است. پیروزی هایی که حاصل سیاست های م در سوریه، عراق و یمن بوده و دشمن را به عقب نشینی واداشته که اینها همه به برکت مقاومت است.

ادامه دارد...

R30411/P/S1,1412/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن

جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند؛ در ابتدای این دیدار معلمان سرودی همخوانی کردند که آن را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،پیش از ظهر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ و هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار معلمان سرودی همخوانی کردند که در ادامه بخشی از  فیلم و متن آن را مشاهده می‌کنید:

ای جوانان تا زوال آن رژیم چیزی نمانده
بگو بسم الله الرحمان الرحیم چیزی نمانده

****

امیری حسین و نعم‌الامیر
نصر من الله و فتح قریب

کد خبر 749651

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • روز اتحاد است/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند