Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مردم شهر دیشموک و حومه از خادمین آستان قدس رضوی و پرچم مضجع شریف علی بن موسی الرضا (ع) استقبال باشکوهی کردند.

مردک شهر دیشموک و روستای امامزاده میرسالار (ع) در حرم مطهر امامزاده میرسالار (ع) به استقبال خادمین رفته و پس از زیارت امامزاده راهی شهر دیشموک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ورود به شهر دیشموک با امام جمعه و شورای اداری بخش دیشموک دیدار و خیرمقدم گویی توسط امام جمعه شهر دیشموک از خادمین امام رضا (ع) صورت گرفت.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در دیدار خادمین حرم رضوی گفت: مردم شهر دیشموک از صبح روزجاری تاکنون با برپایی ایستگاه صلواتی و دعوت از مردم انتظار حضور پر خیر و برکت شما را می‌کشیدند که با دیدن پرچم آن امام همام و حاملان آن به فکر معشوق افتادند و طلب حاجات نمودند.

وی افزود: بخش دیشموک دارای مردمانی مومن و انقلابی است که جا دارد آستان قدس رضوی تسهیلات خوداشتغالی و طرح‌هایی همچون احداث مسجد و خانه عالم را در این دیار فعال نماید.

مردم ولایتمدار شهر دیشموک با جمعیت باشکوهی در ابتدای خیابان کمیل تا مسجد صاحب الزمان (عج) به انتظار نشستند و بالاخره راس ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه حاملان و پیام آوران آستان مقدس امام رئوف به دیدار آنان رفتند و با بوسیدن پرچم آن امام همام درد و دل شان را با خدای خود و توسل به اهلبیت عصمت و طهارت ابراز کردند. خادمان حرم ضمن استقبال از مردم و بردن پرچم حرم در بین مشتاقان به آنان نمک متبرک می‌دادند تا مردم مسلمان با استفاده از آن راه و رسم زندگی شان را از نمک متبرک آستان حضرت دوست بگیرند.

خادمان حرم یار پس از استقبال بی نظیر مردم از مسئول کانون خادمیاری و رابط آن با اهدای نشان لیاقت آستان قدس تجلیل کردند.

خادمان حرم رضوی پس از دیدار عمومی با مردم شهر دیشموک با سه خانواده شهیدان افروغ، تربالی و دارائی دیدار کردند و از مادران شهدا خواستند تا برای آنان دعا کنند. در هنگام ورود به خانه‌های مادران شهدا با استقبال گرم آنان و دود و اسپند و پذیرایی مواجه شده و رضایت کامل خودشان را از این برنامه مطرح کردند.

پس از دیدار خانواده‌های شهدا این بار نوبت بیماران معلول و سرطانی بود که با توسل جستن به پرچم آستان قدس رضوی به فکر شفا گرفتن از آن امام رئوف بیفتند، زیرا پیراهن یوسف نبی، یعقوب پیغمبر بینا کرد و پرچم مضجع شریف حضرت یار دل‌های مشتاقان و عاشقان را به انوار الهی منور ساخت.

انتهای پیام/م

استقبال کم‌نظیر دیشموکی‌ها از خدام حرم رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغالزا و مردم محور بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار مثنوی، جانشین سپاه فتح در محوطه استادیوم تختی یاسوج افتتاح شد.

حسین پسنده، دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه که به همت قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان برپا شد، گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه از وام گیرندگان کسب و کارهای خانگی ناحیه مقاومت شهرستان‌های بویراحمد و دنا و عشایر استان برپا شده و تولیدکنندگان محصولات تولیدی خود را عرضه کردند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۶۱۲ تقاضی کسب کارهای خرد خانگی برای دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل استان معرفی شدند که از این تعداد ۷۰۴ نفر با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

پسنده اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار تا پایان خرداد ماه امسال همه این تعداد پرداخت می‌شوند.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با رایزنی و همکاری استانداری از محل تبصره ۱۸ در برنامه داریم که برای بیش از دوهزار نفر اشتغالزایی ایجاد شود.

پسنده بیان کرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی در طول سال رای فروش محصولات وام گیرندگان بازار فروش و نمایشگاه برپا می‌کند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزا، خرد خانگی و مردم محور بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف عرضه محصولات تولیدی صنایع دستی، ترشیجات، لباس محلی، محصولات کشاورزی خشک شده در محوطه استادیوم تختی یاسوج تا ساعت ۲۰ روز پنج‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برپا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمیم رضوی در گلزار شهدای گمنام بندرعباس
  • شمیم عطر رضوی در گلزار شهدای گمنام بندرعباس
  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • ابتلای ۸۰۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به بیماری آسم
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • البرز میزبان دو گروه از خادمان حرم رضوی می شود
  • ثبت ۱۸۰ درخواست برای حضور خادمان رضوی در یزد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد