Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@14:49:54 GMT

افشای نقش بن‌سلمان در فرار همسر حاکم دبی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۳۴۹۳

افشای نقش بن‌سلمان در فرار همسر حاکم دبی

یک روزنامه لبنانی به نقل از یک شاهزاده سعودی مطلع نوشت که همسر حاکم دبی با کمک ولیعهد ابوظبی و از طریق هماهنگی با ولیعهد عربستان سعودی، از امارات فرار کرده است.

به گزارش تسنیم، یک شاهزاده سعودی مطلع به روند فرار شاهدخت «هیا» همسر «محمد بن راشد» حاکم دبی و خواهر ناتنی «عبدالله دوم» پادشاه اردن، فاش کرد که عملیات فرار شاهدخت هیا به آلمان با کمک «محمد بن‌زاید» ولیعهد ابوظبی و از طریق هماهنگی با «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان سعودی و عبدالله دوم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر گزارش‌هایی درباره اختلافات عمیق میان حاکم دبی و ولیعهد ابوظبی، که عملا امارات را رهبری می‌کند، منتشر شده است.

یک منبع دیپلماتیک به روزنامه لبنانی الاخبار اعلام کرد که شاهزاده سعودی از دلایل سفیر شاهدخت هیات و دو فرزندش و نیز درخواست او برای طلاق و پناهندگی به آلمان مطلع است.

این شاهزاده سعودی درخصوص جزئیات عملیات فرار این شاهدخت تصریح کرد، بعد از آن‌که بن‌زاید با پادشاه دوم عملیات فرار را هماهنگ کرد تیم عملیات ویژه تحت نظارت محمد بن‌سلمان اجرای این عملیات را بر عهده گرفت.

این منبع خاطرنشان کرد عبدالله دوم قبل از این فرار، از امارات بازدید کرد و نشستی چند ساعته با بن‌زاید ترتیب داد، ولی «عدم دیدار پادشاه اردن با همسر خواهرش، محمد بن‌راشد همان روز تردید‌های بسیاری را به وجود آورد و سوال‌برانگیز شد.»

روزنامه «دیلی میل» چاپ انگلیس چند روز پیش از جزئیات فرار این شاهزاده زن از دست همسرش پرده برداشت و نوشت شاهدخت هیا هم اکنون همراه با دو فرزندش در خانه ۸۵ میلیون پوندی خود در نزدیک کاخ کینگستون لندن به سر می‌برد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حاکم دبی بن زاید محمد بن راشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است

اقدس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار بر منطقه، تا اواسط هفته در اغلب نقاط استان شاهد جوی آرام، پایدار و بدون بارش خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در طی این مدت از نظر دمایی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: از روز چهارشنبه به تدریج تا اوایل هفته آینده، با توجه به شرایط فصلی و گذر امواج کم دامنه از تراز میانی جو در برخی نواحی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و احتمالاً رگبارهای پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۰ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز این شهرستان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6089611

دیگر خبرها

  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!