Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مشهد در صفحه توییتر خود نوشت: با احترام به رسانه که باور دارم یکی از ارکان مهم دموکراسی است و از این پس، مدیریت شهری مشهد در پاسخگویی مدیران، پیشرو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کلائی  پیرامون نشست خبری که باحاشیه‌ای توهین‌آمیز از سوی معاون فرهنگی وی به خبرنگاران همراه بود در صفحه توییتر خود آورده است: با احترام به |رسانه| که باور دارم یکی از ارکان مهم دموکراسی است و عذرخواهی از افکار عمومی و خبرنگاران شریف، استعفای معاون فرهنگی و اجتماعی را پذیرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتقاد دارم این هزینه‌ شفافیت است، حتی اگر به زیان باشد. از این پس، مدیریت شهری مشهد در پاسخگویی مدیران، پیشرو خواهد بود.

نشست خبری «گزارش ۲۰۰ روزه شهردار» -سه‌شنبه ۱۸ تیرماه- در حالی در ساختمان شهرداری مشهد برگزار شد که با یک حاشیه توهین‌آمیز نسبت به خبرنگاران همراه بود.  در اواسط جلسه یکی از خبرنگاران به انتقاد از معاون فرهنگی شهردار پرداخته و گفت: متاسفانه آقای زارعی جوابگوی خبرنگاران نیست و زمانی که اقدام به‌تماس با وی برای اخذ مصاحبه می‌کنیم، همین که متوجه می‌شوند خبرنگار هستیم گوشی موبایل را به‌ روابط عمومی تحویل داده و از مصاحبه طفره می‌روند.

محمدرضا کلایی، شهردار مشهد در واکنش به‌این انتقاد، تعجب کرد و گفت: قطعا تذکرات لازم به‌ایشان داده خواهد شد.

حین نشست خبری کلایی به‌خبرنگاران گفت برای راستی‌آزمایی این مسئله تماسی با وی می‌گیریم تا ببینیم جوابگو هستند یا خیر، که خبرنگاران در جواب وی گفتند مشخص است که جواب شما را خواهد داد، بنابراین با موبایل یکی از خبرنگاران اقدام به‌این کار کنید.

خبرنگار رسانه معترض به‌ عملکرد معاون فرهنگی با وی تماس گرفت و با جوابی از جانب معاون فرهنگی مواجه نشد؛ در نهایت خبرنگاران از شهردار خواستار تماس شدند و همین که شهردار اقدام به‌برقراری تماس کرد (تلفن روی بلندگو بود)، معاون فرهنگی پاسخ داد، که با خنده حضار مواجه شد.  شهردار خطاب به‌معاون خود این اعتراض را به‌گوش وی رساند که او نیز عصبانی شده و گفت: زمانی که من در جلسه هستم چگونه پاسخ خبرنگار را بدهم، در جلسه حتی جواب تماس زن و فرزند خود را نمی‌دهم، (لفظ رکیک نسبت به خبرنگاران). گفتگو به‌اینجا که رسید شهردار تماس را قطع کرد، اما به‌خبرنگاران قول پیگیری این موضوع را داد و البته از اینکه بدون در جریان گذاشتن معاونش صدای او را روی بلندگو گذاشته بود ابراز پشیمانی کرد و گفت: حقوق وی را رعایت نکردم و باید به‌ او می‌گفتم که موبایل روی بلندگو است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: توییتر رسانه ها شهردار مشهد مدیران شهری مدیریت شهری مشهد معاون فرهنگي شهردار مشهد نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه امیردریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تیزپاز معاون برنامه‌ریزی شهردار، موضوعات فرهنگی و ورزشی باغ‌موزه دفاع مقدس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در روند این جلسه همچنین در مورد تجهیز محتوایی و محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس هم بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به وجود آرامگاه شهدای گمنام در این باغ موزه، اجرای پاره‌ای از فعالیت‌های عمرانی تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس هم از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین شهردار تبریز در برنامه‌ای دیگر با همراهی شهردار منطقه ۲ از مراحل پایانی پروژه پردیس و رسانه رجایی شهر بازدید کرد.

بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۲، این پروژه فرهنگی با تجهیز امکانات داخلی و محوطه سازی اطراف آن آماده افتتاح شده است.

در روند این بازدید شهردار تبریز به سرعت بخشی هرچه بیشتر احداث این پروژه فرهنگی تاکید کرد.

پردیس فرهنگ و رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه هر طبقه در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و به همراه یک پارک بزرگ به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر مورد استفاده اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6090266

دیگر خبرها

  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد