Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد سالاری رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،    گفت: بر اساس اعلام اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، در راستای اجرای دستورالعمل اجرایی آئین‌نامه حمل و نقل دانش‌آموزی، رانندگانی که مایل به فعالیت در این حوزه هستند از ۲۲ تیر تا ۱۰ مرداد می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پس از اینکه شرکت‌های مجاز از طریق سامانه الکترونیکی سپند تأیید و معرفی شدند متقاضیان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دفاتر پیشخوان دولت در تاریخ‌های ذکر شده مراجعه کنند.

سالاری گفت: همه ثبت‌نام‌هایی که پیش از ابلاغ از ابتدای سال ۹۸ به صورت خود اظهاری در سامانه سپند تکمیل شده معتبر است و نیازی به ثبت نام مجدد نیست.
وی گفت: اطلاعات این افراد در پنل کاربر (شهردار) در قسمت (نیاز به بررسی) قابل دسترسی و بهره‌برداری است.

با توجه به مصوبه شورای عالی ترافیک شهر‌های کشور و ابلاغیه وزیر کشور، همه خودرو‌های فعال در زمینه حمل و نقل دانش‌آموزی مکلف به استفاده از علائم ممیزه، بالاخص نصب برچسب شناسایی از سامانه سپند هستند.
عوامل پلیس راهور در صورت تخلف، رانندگان را مشمول جریمه می‌کنند.
انتهای پیام/م   رانندگان سرویس مدارس برای ثبت نام  تا ۱۰ مرداد مهلت دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که در نهایت این طرح خلاف موازین شناخته نشد و مورد تأیید قرار گرفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت) برگزار شد، با اشاره به آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که در نهایت این طرح خلاف موازین شناخته نشد و مورد تأیید قرار گرفت.

مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش وی افزود: طرح تشکیل سازمان سپند در جلسه اخیر شورا مورد بررسی قرار گرفت و این طرح نیز مورد تأیید قرار گرفت‌، همچنین طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی مورد بررسی قرار گرفت که یک ایراد شرعی و قانون اساسی درباره فهرست جرائم قابل گذشت به آن وارد بود که بر همین اساس خلاف موازین شرع شناخته شد و به مجلس بازگشت داده شد.

خبر در حال تکمیل است... .

دیگر خبرها

  • امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد