Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور عشایری کشور گفت: هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات در دو سال اخیر به عشایر سراسر کشور، برای تولید گوشت قرمز پرداخت‌ شده است. ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، کرمعلی قندالی صبح امروز در بازدید از چند مرتع شهرستان مهدی‌شهر در جمع عشایر این خطه اظهار داشت: رفع مشکلات ایلات و عشایر یکی از اولویت‌های سازمان امور عشایری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکان صادرات گوشت بهداشتی بسته بندی شده در کشتارگاه صنعتی ایلام فراهم است32 هزار تن گوشت قرمز در همدان تولید می‌شودعشایر 30 درصد گوشت استان اصفهان را تأمین می‌کنند

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای رفع مشکلات عشایر کشور گفت: ستاد مدیریت بحران کشور طی چهار سال گذشته اعتباری به میزان 6 هزار میلیارد ریال برای عشایر سراسر کشور اختصاص داده است.

رئیس سازمان امور عشایری کشور با اشاره به اینکه این اعتبارات به‌منظور جبران خسارات ناشی از وقوع عوامل غیرمترقبه اختصاص‌یافته است بیان داشت: تسهیلات اعطایی از محل اعتبارات مدیریت بحران به عشایران با کارمزدی 4 درصد و با بازپرداخت پنج‌ساله در نظر گرفته‌شده است.

قندالی خاطرنشان کرد: مبلغ یک هزار میلیارد ریال از اعتبار 6 هزار میلیارد ریالی که مدیریت بحران کشور به عشایر کشور اختصاص داده بود، در سال 98 بین قشر عشایر توزیع شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات به عشایر کشور از محل این اعتبارات برای تأمین نهاده‌های دامی به‌ویژه جو برای خوراک دام در نظر گرفته‌شده است.

رئیس سازمان امور عشایری کشور اظهار داشت: توانمندسازی عشایر یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها ما در سازمان امور عشایری است و برای تحقق این مهم طرح‌ها و برنامه‌های متعددی تدوین‌شده است.

قندالی با اشاره به کاشت گیاهان دارویی در هفت هزار هکتار از مراتع کشور بیان داشت: این میزان را در سال جاری به 10 هزار هکتار خواهیم رساند؛ چراکه یکی از راهکارهای مهم در بهبود معیشت قشر عشایر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اعلام کرد: پیرو گزارشات و شکایات مردمی و طی بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر قم، مقدار ۹۸۷ گوشت قرمز فاسد توسط بازرسان اداره کل دامپزشکی کشف، ضبط و به دستور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب معدوم شد. 

خاطر نشان می‌شود: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت اصول بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • رعدوبرق، جان دام‌های عشایری را در فارس گرفت
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل