Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس گفت: کسی حاضر نیست که با سیستم دلالی برخورد کند و تا زمانی که دامدار نتواند مستقیماً دام خود را عرضه کند با مشکل مواجه خواهیم بود.به گزارش بلاغ،سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به مشکلات کشاورزان اظهار داشت: ما معتقدیم که در حوزه دام‌پروری و برخی محصولات کشاورزی بیش‌ترین سود و ارزش‌افزوده زیر نظام دلالی می‌آید، به‌اصطلاح تولیدکننده ارزان می‌فروشد و از طرفی مصرف‌کننده بسیار گران می‌خرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این نظام دلالی است که باعث به وجود آمدن بخش عمده‌ای از مشکلات بازار کشور شده است و سیستم های نظارتی باید به گونه ای عمل کنند که این دلال ها از بازار حذف شوند

این مسؤول بیان کرد: ما بارها و بارها به استانداری تهران طی نامه‌ای اعلام کرده‌ایم که مستقیماً بیایند با دامداران توافق و قرارداد ببندند چرا که دامداران دشت ورامین پتانسیل این را دارد که گوشت کل استان تهران را با قیمت ثابت تأمین کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین، پیشوا در مجلس خاطرنشان کرد: کسی حاضر نیست که با سیستم دلالی برخورد کند و تا زمانی که دامدار نتواند مستقیماً دام خود را عرضه کند با مشکل مواجه خواهیم بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد