Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری ساینس دیلی، این برنامه موبایل که DreamLab نام دارد، تا کنون ۸۳ هزار بار توسط کاربران نصب شده و زمانی فعال می‌شود که کاربران از گوشی موبایل خود استفاده نمی‌کنند. این برنامه تا کنون بیش از ۱۰ میلیون محاسبه انجام داده است.
این برنامه برای ارزیابی ویژگی‌های بیش از ۸ هزار ماده غذایی از یک الگوریتم خاص و یک بانک اطلاعاتی جامع بهره می‌برد تا مولکول‌هایی را که در بررسی‌های آزمایشگاهی خاصیت ضدسرطانی آن‌ها به اثبات رسیده است، شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس نتایج حاصل از کارکرد این برنامه، هویج، کرفس و پرتقال بالاترین میزان مولکول‌های ضد سرطان را دارند. همچنین انگور، شوید و کلم نیز دارای مقادیر زیادی از مولکول‌های ضدسرطان هستند.
همچنین این برنامه نشان داد داروهای ضد دیابت و ضد میکروب موجود در بازار نیز می‌توانند نقش موثری در درمان سرطان داشته باشند.
به گفته محققان گام بعدی آن‌ها استفاده از فناوری هوش مصنوعی به‌منظور بررسی اثرات استفاده از ترکیبات مختلف داروها و مولکول‌های موجود در مواد غذایی بر بدن هریک از کاربران است.
گزارش کامل این تحقیقات در نشریه Nature منتشر شده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، اگر به آسم یا سایر بیماری‌های تنفسی مبتلا هستید و یا آلودگی هوا نفس شما را تنگ کرده است با مصرف مواد غذایی زیر می‌توانید راحت‌تر نفس بکشید.

افراد می توانند با مصرف سیر، غلات کامل، لوبیا و سیب با وجود داشتن بیماری اسم راحت تر تنفس کنند.

بیماران مبتلا به آسم یا سایر بیماری های تنفسی با مصرف روغن زیتون، قهوه، ماهی سالمون، چای سبز، دانه ها و سبزیجات چلیپایی راحت تر نفس بکشند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • گرم کردن غذا در مایکروویو ممنوع/ ۵ دلیل برای استفاده نکردن از مایکروویو
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • افزایش نرخ تورم و قیمت مواد غذایی در اسپانیا
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود