Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: زیارت «امین الله» و صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) بین الصلاتین همزمان با جشن های مردمی دهه کرامت در مساجد استان اردبیل قرائت می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه «10 جشن، 10 بوستان» از برنامه های عمومی با مشارکت دستگاه های اجرایی در فضای عمومی به مناسبت دهه کرامت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: کاروان «زیر سایه خورشید» شامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (علیه السلام) به همراه خادمان رضوی امروز 20 تیرماه وارد استان اردبیل خواهند شد که از مهمترین برنامه های جشن های دهه کرامت است و با استقبال عمومی مردم استان مواجه می شود.

 

وی، ادامه داد: زیارت «امین الله» و صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) بین الصلاتین همزمان با جشن های مردمی دهه کرامت  در مساجد استان اردبیل قرائت می شود.

 

سقا، اظهار داشت: برپایی ایستگاه های نذر شادی برای کمک به مناطق سیل زده کشور و 40 محفل انس با قرآن کریم نیز از دیگر برنامه های جشن های مردمی دهه کرامت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، بیان کرد: بیش از 100 جشن دهه کرامت در مساجد منتخب استان با همکاری فعالان کانون ها در مساجد برپا می شود.

 

این مقام مسئول، افزود: 20 عنوان برنامه «دختران آفتاب» نیز همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر ویژه بانوان در کانون های منتخب استان برگزار شد.

 

سقاء، یادآور شد: ویژه برنامه گوهرانه نیز همزمان با هفته حجاب و عفاف و دهه کرامت با همکاری فرهنگسرای زنده یاد سرهنگ اصلانیان و کانون های مساجد برگزار شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت رئیس قوه قضاییه آیت الله حسینی شاهرودی هفته عفاف و حجاب کانون های مساجد آذربایجان غربی روزنامه دهه کرامت در فارس برنامه های دهه کرامت زیارت امین الله صلوات خاصه امام رضا ع جشن های دهه کرامت اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد