Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سايپانيوز، مجید باقری گفت: در راستاي سياست راهبردي رایان سایپا براي حضور فعال و منعطف در تمامي حوزه هاي مرتبط با زنجیره ارزش صنعت ليزينگ، تفاهم نامه همکاری مشترکی با شرکت سایپایدک به امضاء رسیده تا فرآیند ليزينگ لوازم یدکی و قطعات مصرفی آغاز شود.

باقري افزود: بر اساس اين طرح، شركت رايان سايپا تسهيلات ويژه اي را به مشتريان نمايندگي هاي مجاز سايپا تخصيص خواهد داد تا خرید قطعات و لوازم یدکی جهت تعمیر خودروها با سهولت بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پيش بيني كرد كه اين اقدام تاثيرات مثبتي در ارتقاء رضايت مشتريان خانواده بزرگ سايپا در حوزه خدمات پس از فروش داشته باشد.

مديرعامل رايان سايپا ادامه داد: از سوي ديگر با تشکیل کارگروه مشترک بين اين شرکت و معاونت صادرات و امور بين الملل گروه خودروسازي سايپا، تمهیدات لازم جهت حضور در فرآیند تأمين منابع مالي و ليزينگ خودروهاي گروه سایپا در بازارهای هدف صادراتي آغاز و این موضوع در حال بررسی های تکمیلی است.

باقري گفت: براساس این طرح، منابع ارزي حاصل از لیزینگ محصولات، جهت تأمين مواد اوليه در اختيار حوزه بازرگانی شركت سايپا قرارخواهد گرفت.

وي افزود: با پیگیری های مستمر و استفاده هوشمندانه از زیر ساخت های سیستمی، خوشبختانه وصول مطالبات معوق شركت رايان سايپا شتاب گرفته به گونه اي كه بر اساس دستور مديرعامل گروه سايپا، مديريت بخشي از وصول مطالبات شركت هاي گروه سايپا نيز به شركت رايان سايپا واگذار شده است.

باقري ادامه داد: در حال حاضر شرکت ليزينگ رايان سايپا با داشتن سرمایه ای بالغ بر 9هزار میلیارد ریال، بزرگترین لیزینگ کشور است و در سال گذشته با كسب 205 ميليارد تومان سود، رتبه نخست سودآوري بین شرکت های ليزينگ کشور را به خود اختصاص داده است.

گفتني است مجمع عمومي شركت رايان سايپا روز شنبه 22 تيرماه در محل سالن همايش هاي بين المللي هتل المپيك تهران برگزار خواهد شد و مهمترين رویکردها و برنامه های هیات مدیره شرکت برای استمرار لیزینگ محصولات سبک و سنگین گروه سایپا و نیز حضور موثر در بازار خودروهای کارکرده به تفصیل بیان خواهد شد. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین میرآبادی، رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد داش‌بنیان ریاست‌جمهوری، بیان کرد: حوزه سلامت متشکل از صنایع تجهیرات پزشکی و دارو یکی از موضوعات جذاب همکاری های بین المللی بوده و همواره در تعاملات بین المللی شاهد طرح همکاری از سوی کشورها در مذاکرات هستیم.

میرآبادی در همین راستا ادامه داد: نکته بسیار مهمی که در شعار سال بارها و به صورت شفاف مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته مساله رشد تولید در سال جدید است. بی تردید، تولید نیازمند بازار است و زمانی رشد و جهش اتفاق می افتد که بازارهای بزرگتری داشته باشیم.

وی درباره اهمیت بازارهای بین‌المللی افزود: تولیدکنندگان برای افزایش ظرفیت های تولیدی خود همواره به دنبال بازار فروش محصولات شان هستند که دراین میان بازارهای بین المللی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است چرا که ورود یک محصول به بازار بین المللی مستلزم شرایطی هچون استاندارهای خاص، کیفیت ویژه، خدمات پس از فروش و ضمانت  است و حتی در بعد طراحی صنعتی و زیبایی هم باید استانداردهایی را احصا کند. 

میرآبادی ادامه داد:  فارغ از این، سبد محصولاتی که در بازارهای بین المللی ارائه می شود، سبد بزرگتری خواهد بود و شانس موفقیت در شکل گیری تعاملات اقتصادی بالاتر خواهد رفت.

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی درخصوص ایجاد فضاهای بین‌المللی برای شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: اگر بتوانیم برای شرکت‌های حوزه تجهیزات پزشکی، فضایی را جهت حضور فعال تر در عرصه بین المللی فراهم کنیم در حقیقت با دسترسی آنها به بازارهای جدید عملا عرصه را برای افزایش تولید این شرکت ها هموارتر خواهیم کرد و از طرفی الزامات بازار ایجاب می کند که شرکت‌های تولیدی کیفیت محصولات را ارتقا داده و نتیجه اولیه آن بهبود وضعیت اقتصادی شرکت‌ها و در نهایت کمک به اقتصاد دانش بنیان کشور است. 

میرآبادی ادامه داد: به همین منظور در تعاملات با کشورهای مختلف، ورود به حوزه های سلامت و تجهیزات پزشکی را دستور کار قرار دادیم که پیشتر آن کشورها مورد توجه قرار نمی‌گرفتند و بررسی های ما نشان داده بیشتر آنها جذاب، بزرگ و دارای فرصت‌های طلایی هستند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ایران هلث به عنوان بزرگترین رویداد کشور در حوزه تجهیزات پزشکی یکی از محفل‌های موثر برای توسعه همکاری ها و ایجاد تعاملات بین المللی مبتنی بر فناوری های حوزه سلامت است، افزود: این سازمان با دعوت از مهمانان خارجی برای حضور در نمایشگاه و همچنین پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان کوشیده تا زمینه را برای شکل‌گیری ارتباطات خارجی و ورود شرکت ها به بازارهای صادراتی جدید  از رهگذر تعامل با دستگاهای مختلفی که در حوزه بین الملل کار می‌کنند، هموار کند.

میرآبادی به یکی دیگر از حوزحمایتی این سازمان اشاره کرد و گفت: دیگر از حوزه های حمایتی و تقویت بعد بین المللی این سازمان، اعطای امتیاز ویژه و اولویت به شرکت‌های برتر حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث در برنامه های اعزام به خارج از کشور در سال جاری در قالب اعزام‌های مستقل یا حضور در پاویون ایران در نمایشگاه های خارجی خواهد بود. ایران هلث به عنوان مهمترین رویدادی که در حوزه تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود بستر بسیار خوبی برای تعامل با فعالان اقتصادی این حوزه است و مشارکت در نمایشگاه قطعا ارزش افزوده ای را برای شرکت‌ها به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران