Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال آذرخش با پیروزی در هفته دوم لیگ برتر کشور برای نخستین بار با دو برد مسابقات را به پیش برد.
به گزارش ایسنا،  منطقه خلیج فارس، در چهارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور آذرخش بندرعباس در اولین دیدار خانگی خود موفق شد در یک بازی برتر شاهین کرمانشاه را با نتیجه ٣ بر ١ از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نتیجه در حالی برای شاگردان عباس روزپیکر رقم خورد که نیمه اول این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید ؛ اما در نیمه دوم با تفکرات عباس روزپیکر ، این آذرخش بود که نبض بازی را به دست گرفت و با گل های میلاد چراغی و پوریا گلشنی ٢ بر ٠  پیش افتاد.
کرمانشاهی ها در دو دقیقه پایانی بازی را پنج نفره ادامه دادند که دفع عارف شبانه گرد دروازبان آذرخشی ها و ضربه مستقیم به سمت دروازه حریف آب سردی بود برای شاهین کرمانشاه تا با تک گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندند دست خالی بندرعباس را ترک کنند.
تیم آذرخش با این پیروزی با شش امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور ایستاد.
به گزارش ایسنا، آذرخشی ها در هفته سوم رقابت ها لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در اصفهان به مصاف گیتی پسند خواهند رفت.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اصفهان باشگاه های کشور جدول خلیج فارس رده بندی لیگ برتر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر

رقابت شانه به شانه آرتتا و پپ در صدر جدول و همچنین فرار تحسین برانگیز شان دایچ از منطقه سقوط؛ به نظر شما بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر چه کسی است؟

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر در X، اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت را معرفی کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت لیگ برتر، به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

اسامی نامزدها میکل آرتتا (آرسنال): ۶ بازی، ۵ پیروزی، ۱ شکست. تفاضل ۱۱+ شان دایچ (اورتون): ۶ بازی، ۴ پیروزی، ۱ تساوی، ۱ شکست. تفاضل ۰ پپ گواردیولا (منچسترسیتی): 5 بازی، ۵ پیروزی. تفاضل ۱۵+ جدول لیگ برتر انگلیس جدول لیگ برتر انگلیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال