Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاری، گفت: همزمان با هفته بهزیستی ۴۹ واحد مسکونی استان اردبیل به مددجویان بهزیستی تحویل داده می شود و در سال گذشته نیز ۱۴۰ واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شد.

«بهزاد ستاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: هفته بهزیستی از 22 تا 28 تیرماه به شعار «به زیستن در گام دوم؛ شفافیت، توانمندسازی، ارتقای سلامت اجتماعی» ویژه برنامه های متعددی در مراکز زیر مجموعه بهزیستی استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل، تصریح کرد: همزمان با هفته بهزیستی 49 واحد مسکونی استان اردبیل به مددجویان بهزیستی تحویل داده می شود و در سال گذشته نیز 140 واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شد.

 

این مقام مسئول، بیان کرد: 10 مرکز عمومی و تخصصی مشاوره روانشناختی در سطح استان همزمان با هفته بهزیستی افتتاح خواهد شد.

 

ستاری، افزود: افتتاح مرکز توانبخشی خانواده، کودک کم شنوا و ناشنوا در شهرستان پارس آباد، مرکز مشاوره ژنتیک در شهرستان مشگین شهر، پایگاه خدمات اجتماعی در شهرستان خلخال و خانه کوچک معلولان ذهنی در اردبیل از جمله پروژه های افتتاحی در هفته بهزیستی است.

 

مدیر کل بهزیستی استان، عنوان کرد: ایجاد خانه امن ویژه بازتوانی زنان خشنونت دیده، خانه «مهر» ویژه دختران در معرض آسیب های اجتماعی، مرکز رفاه کودک و خانواده و گروه های همیار زنان سرپرست خانواده نیز در شهرستان اردبیل افتتاح خواهد شد.

 

وی، اظهار داشت:  بیش از 58 هزار و 617 نفر تحت حمایت از افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانواده مددجوی بهزیستی استان است که بیش از 2 هزار و 186 نفر از معلولان، سالمندان و بیماران از خدمات توانبخشی شبانه روزی بهره مند هستند.

 

ستاری، ادامه داد: 73 هزار و 11 نفر از کودکان در سال گذشته در طرح غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال جهت پیشگیری از تنبلی چشم و اختلالات بینایی در استان اردبیل حضور داشتند.

 

مدیر کل بهزیستی استان، تاکید کرد: 385 مهدکودک در سطح استان فعال است که از این تعداد 11 هزار و 808 کودک را خدمات آموزشی این مهدکودک ها بهره مند هستند.

 

این مقام مسئول، یادآور شد: در سال گذشته 6 هزار و 427 تماس با خط تماس تلفنی اورژانس اجتماعی 123 جهت مداخله در آسیب های اجتماعی مانند کودک آزادی، خشنونت و همسرآزاری، خودکشی با سایر به صورت 24 ساعته برقرار شد.

ستاری، اذعان داشت: در سال گذشته خط تلفنی مشاروه روان شناختی 1480 نیز 15 هزار و 944 تماس داشت که از خدمات مشاوره ای مختلف این مرکز استفاده کرده اند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اردبیل آذربایجان غربی امامزادگان جشن های دهه کرامت عفاف و حجاب روزنامه رئیس قوه قضاییه آیت الله حسینی شاهرودی اورژانس ۱۲۳ هفته بهزیستی اورژانس اجتماعی افتتاح پروژه ها اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان

به گزارش خبرنگار مهر، آرش صیادی مدیرعامل شهر جدید پرند امروز در نشست خبری بازدید از پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند، گفت: پروژه ساخت واحدهای نهضت ملی پرند از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شده که هم‌اکنون چهار هزار واحد مسکن در قالب یک هزار و ۷۰۰ واحد نهضت ملی، ۷۰۰ واحد مسکن مهر و تعداد باقی مانده از پروژه‌های مشارکتی آماده افتتاح است.

صیادی با بیان اینکه این واحدها آماده تحویل هستند اما به دلیل عدم تأمین زیرساخت‌های آب، برق یا فاضلاب قابل واگذاری نیست، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری نیز ۵ هزار واحد دیگر در این شهر جدید به مرحله افتتاح برسد؛ همچنین طبق مصوبه شورای عالی مسکن هزینه اجرای تأسیسات زیرساختی آب، برق و فاضلاب باید یک سوم توسط وزارت نیرو، یک سوم توسط وزارت راه و شهرسازی و یک سوم از سوی استانداری‌ها تأمین شود. وزارت راه از طریق منابع صندوق ملی مسکن این تأمین مالی را انجام داده است.

وی عنوان کرد: آورده متقاضیان این واحدها حدود ۷۰۰ میلیون تومان بوده که هزینه ساخت هر مترمربع میانگین ۱۰ میلیون تومان است.

این مقام مسؤول ادامه داد: در اسفندماه سال‌گذشته ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی در دست ساخت بود که با تأکیدات وزیر راه و شهرسازی با توسعه ظرفیت شهر جدید پرند، ۳ هزار واحد دیگر به این رقم اضافه شد که این واحدها در مرحله انتخاب سازنده است.

مدیرعامل شهر جدید پرند تصریح کرد: هم‌اکنون ۸۰۰ واحد برای هنرمندان و خبرنگاران معرفی شده که وزارت ارشاد در حال ساخت و در مرحله بتن‌ریزی قرار دارد.

صیادی ادامه داد: آنچه که در حوزه کاری شرکت پرند است شامل ۳۳ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و یک هزار و ۴۰۰ واحد برای مسکن مهر و ۶ هزار و ۸۰۰ واحد می‌شود که با حضور مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است؛ باید تا پایان دولت سیزدهم ۱۱ هزار و ۲۰۰ واحد تحویل متقاضیان شود.

معرفی ۱۰ هزار واحد خالی به سازمان امور مالیاتی

وی افزود: سال گذشته در شهر جدید پرند به صورت فشرده ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی شناسایی و هم‌اکنون ۱۰ هزار واحد به سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات معرفی شده است؛ البته احتمال وجود ۳ هزار واحد دیگر خالی از سکنه در این شهر جدید وجود دارد.

مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: بر اساس شاخص‌های مختلف، جمعیت در شهر جدید پرند از ۳۵۰ هزار نفر رد شده است همچنین این شهر جمعیت ۷۸ هزار نفری دانش‌آموزی دارد و با توجه به تحویل و ساخت واحدهای مسکونی جدید جمعیت از مرز ۵۰۰ هزار نفر نیز عبور خواهد کرد.

کد خبر 6092088 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم