Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،امان الله نجفی،سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت: پژمان امیرنژاد و سعید کریمی ۲ هنرمند فیلمساز کهگیلویه وبویراحمدی با فیلم مستند «غلام و کنیز» در جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر درخشیدند.

امان الله نجفی افزود: این ۲ هنرمند فیلمساز کهگیلویه و بویراحمد موفق به دریافت لوح تقدیر بهترین نگاه تجربی جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر به مدت چهار روز و از ۱۶ تا ۱۹ تیرماه ۱۳۹۸ در شهر بجنورد استان خراسان شمالی برگزار شد.

نجفی با بیان اینکه فیلم‌هایی از سراسر کشور در بخش‌های کوتاه، داستانی، مستند و طنز در این جشنواره ملی حضور داشتند عنوان کرد: فیلم مستند «غلام و کنیز» زندگی عاشقانه و غم انگیز ۲ فرد است که با وجود ناملایمات و مشکلات مختلف زندگی در کنار یکدیگر روزگار می‌گذرانند.

وی افزود: کنیز در سن هشت سالگی به دلیل بیماری سرخک نابینا شده و غلام نیز که همسر اوست بیماری سندروم دارد.

انتهای پیام/پ

درخشش هنرمندان هم استانی در جشنواره ملی فیلم کوتاه عشایر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکران فیلم حاشیه های هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پویانمایی «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از ۳۰ می‌تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس