Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@22:22:18 GMT

راه‌اندازی صدای مشاور برای پرورش گل و گیاه

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۶۲۶۹

راه‌اندازی صدای مشاور برای پرورش گل و گیاه

سعید صالح محمود رباطی با اشاره به اینکه نگهداری و پرورش گل و گیاه‌ها بر روحیه شهروندان تاثیر به سزایی دارد و نگهداری از آن‌ها کار چندان وقت گیری نیست، اما ممکن است در نگهداری آن‌ها دچار اشتباه شویم افزود: در این خصوص علاوه بر برپایی مستمر کلاس‌های حضوری آموزش گل و گیاه در دو مرکز شریعتی و شهربانو سامانه مشاوره تلفنی و ارتباط غیر حضوری با کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی درباره موضوعات قابل طرح با مشاوران این مرکز تصریح کرد: شهروندان علاقمند می‌توانند در این تماس تلفنی با نحوه تکثیر گل و گیاه، نگهداری فضا‌های سبز در محیط آپارتمانی، باغبانی در محیط‌های مختلف، آشنایی با بیماری و آفات درختان و گل و گیاه و... آگاه و اطلاعات مربوطه را دریافت کنند.   معاون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: در صورتی که مشاوره به صورت تلفنی برای شهروندان قابل راهنمایی نباشد با درخواست شهروند کارشناسان با حضور در منزل آن‌ها می‌توانند ازگل و گیاه و فضای سبز شهروندان بازدید کنند.   به گفته این مسئول از ابتدای سال جاری تعداد ۴۵۰ شهروند از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شده و شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ با شماره تلفن‌های ۵۵۸۵۲۱۲۱، ۵۵۴۶۰۸۷۷ دو مرکز شریعتی و شهربانو تماس و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوند.
بر اساس این گزارش شهروندان درصورت ارائه نظرات و پیشنهادات درخصوص فضای سبز می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محیط زیست گل و گیاه شهرداری حفظ فضای سبز شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد این فرد با راه اندازی این مرکز اقدام به دخالت در امور پزشکی از طریق ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو به شهروندان می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل موفق به کشف مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و یک دستگاه کاشت مو شدند.

وی با اشاره به پلمب محل و معرفی متصدی مرکز به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک های زیبایی قبل از هرچیز از اعتبار و داشتن مجوز آن مرکز اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6093262

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال